خبر فوری

برپایی نماز جماعت در بوستان‌ های محل استقرار مسافران نورزی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت:در همه بوستان‌های محل استقرار مسافران نورزی در شهر بندرعباس نماز جماعت برپا می‌شود.

وی افزود: امسال دردوازده بوستان بندرعباس که برای برپایی چادر‌های مسافران نورزی در نظر گرفته شده است، نماز جماعت اقامه می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان در این جلسه گفت: کمک به برپایی ۲۰۸ نماز جماعت صبح، ۳۵۰ نشست آموزشی برای خانواده ها، ۳۴۲ جلسه آموزشی برای دانش آموزان، ۱۵ جلسه آموزشی برای دانشجویان از مهمترین برنامه‌های ستاد اقامه نماز هرمزگان در سال ۹۶ بوده است.

حجت الاسلام فروزان نژاد افزود: ۵۰ نفر از اساتید کشوری ترویج نماز نیز امسال در شهرستان‌های استان حضور یافتند.

محسن ضیایی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان نیز در این نشست گفت: در ایام نوروز، ۱۷۵ مسجد و نماز خانه، ۳۲ جایگاه عرضه سوخت، ۱۶ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و ۱۸ ایستگاه صلواتی بین راهی هرمزگان برای برگزاری نماز آماده شده اند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید