خبر فوری

هرمزگان آماده میزبانی عالی از گردشگران نوروزی است

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در  هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان استانی گردشگر پذیر است، عنوان کرد: لازم است همه دستگاه ها از آمادگی شبانه روزی برای ارائه خدمات به مسافران در نوروز برخوردار باشند.

وی ادامه داد: باید بهترین شرایط را برای گردشگران و مردم استان در نوروز فراهم کنیم تا سالی پر از امید و نشاط را آغاز کنند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه در شهرهای استان باید استقبال خوبی از مسافران صورت گیرد، افزود: مدیران تلاش کنند بهترین خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی در هرمزگان ارائه شود چون توسعه و رونق گردشگری از سیاست های اصلی در هرمزگان است.

همتی خواستار بازرسی و نظارت دقیق در این ایام و آمادگی کامل مدیریت بحران شد و بیان داشت: هرگونه افزایش قیمت خدمات و کالاها در ایام نوروز ممنوع است و اداره کل تعزیرات حکومتی استان با افزایش غیرقانونی قیمت ها برخورد لازم را داشته باشد و باید نظارت کامل بر بازار و همچنین آژانس های گردشگری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه هرمزگان از تنوع خوبی در زمینه صنایع دستی و محصولات خوراکی برخوردار است، اظهار داشت: نوروز بهترین ایام برای ارائه این محصولات است و باید نمایشگاه ارائه و فروش صنایع دستی و مواد غذایی محلی در تمامی نقاط پر تردد مسافران در استان برپا شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: خدمات دریایی هم باید به شکلی مطلوب ارائه شود و تامین امنیت در شهرها و مناطقی که گردشگران اسکان دارند و همچنین در طول راه های مواصلاتی مورد توجه باشد.

همتی گفت: صدا و سیمای استان به طور روزانه گزارش هایی را از حال و هوای هرمزگان در نوروز آماده کند تا از طریق شبکه های ملی و استانی پخش شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه براساس گزارش های ارائه شده از سوی دستگاه های اجرایی، استان هرمزگان آمادگی کامل برای ایام تعطیلات نوروز را دارد و آماده میزبانی عالی از گردشگران نوروزی است.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید