خبر فوری

16 مصدوم با بالگردهای اورژانس هوایی و اتوبوس آمبولانس به بیرجند منتقل شدند

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا،«علی دلخروشان»، دیشب(23 بهمن‌ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 2 و 34 دقیقه امروز حادثه واژگونی اتوبوس گچساران – مشهد در کیلومتر 86 محور طبس – فردوس به مرکز پیام اورژانس 115 اعلام شد و بلافاصله 14 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: متأسفانه 9 نفر از سرنشینان اتوبوس پیش از رسیدن نیروهای امدادی جان باختند و 36 نفر نیز دچار مصدومیت شدند که 19 نفر به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس و 17 نفر نیز به بیمارستان شهید چمران فردوس اعزام شدند .

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند درباره آخرین وضعیت مصدومان  تصریح کرد: از 19 مصدوم اعزامی به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس، 9 نفر طی سه سورتی پرواز با بالگردهای اورژانس هوایی طبس و بیرجند به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منتقل شدند، دو نفر پس از درمان  ترخیص شده و هشت نفر در بخش اورژانس تحت نظر این بیمارستان بستری هستند.

دلخروشان ادامه داد: از 17 مصدوم اعزامی به بیمارستان شهید چمران فردوس، یک مصدوم با بالگرد اورژانس هوایی بیرجند و 6 نفر با اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منتقل شدند و 10 نفر در بخش جراحی بیمارستان شهید چمران فردوس بستری هستند .

وی یادآور شد: در مجموع از صبح دیروز 10 مصدوم طی چهار سورتی پرواز توسط بالگردهای اورژانس هوایی طبس و بیرجند و شش نفر نیز با اتوبوس آمبولانس برای ادامه درمان به مرکز استان اعزام شده‌اند که سه نفر از مصدومین دچار قطع شدگی اندام شده‌اند و یک نفر نیز مشکوک به ضایعه نخاعی است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید