خبر فوری

برگزاری کارگاه اورژانس هوایی فارس در فراشبند

به گزارش هرمزبان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ میرزائیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان فراشبند، گفت: شانزدهمین کارگاه اورژانس هوایی استان فارس و نخستین کارگاه اورژانس هوایی فراشبند، با حضور تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، تیم هلال احمر، گروه‌های حراست و حفاظت فیزیکی بیمارستان، پرستار و سوپر وایزر‌های بالینی بیمارستان این شهر برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با عملکرد آمبولانس هوایی، با روند ارتباطات و اعزام، شرح وظایف تکنسین‌های زمینی در صحنه حوادث و تحول بیمار به آمبولانس هوایی و فیزیولوژی پرواز را فرا گرفتند.

میرزائیان ادامه داد: این کارگاه آموزشی، در بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان فراشبند، برگزار شد.

شهرستان فراشبند در ۱۸۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید