خبر فوری
هرمزبان:مدیر کل شیلات هرمزگان از حضور خبرنگاران هرمزگان در رژه شناورهای صیادی در یوم الله ۲۲بهمن با همکاری انجمن انجمن صنفی کارگری روزنامه نگاران هرمزگان و همچنین گشت دریایی اصحاب رسانه خبر داد .

حضور خبرنگاران هرمزگان درگشت دریایی ویژه یوم الله ۲۲بهمن

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، سید پرویز محبی با بیان اینکه خبرنگاران در  تبیین و روشنگری نقش نهضت بزرگ حضرت امام (ره) و مجاهدت‌های شهدای والامقام انقلاب اسلامی و بیان عزت و اقتدار جمهوری اسلامی نقش مهم و گسترده ای دارند گفت: حضور خبرنگاران هرمزگان در رژه شناورهای صیادی در یوم الله ۲۲بهمن و همچنین گشت دریایی پس از راهپیمایی یوم الله 22 بهمن زمینه ساز حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین م تعامل بیشتر با اصحاب رسانه بوده است.

وی از خبرنگاران به عنوان بعنوان افسران و فرماندهان جنگ نرم یاد کرد و گفت:اصحاب رسانه  با قلم خود در خط مقدم مقابله با  هجمه های باطل علیه جمهوری اسلامی  هستند .

محبی هم افزایی اصحاب رسانه و جامعه صیادی را در این حرکت عظیم گامی مهم  در راستایی اهداف راهپیمایی ۲۲ بهمن خواند .

مدیر کل شیلات هرمزگان خاطر نشان شد رژه شناورهای صیادی هرمزگان همزمان با راهپیمایی  مردم غیور استان در یوم الله ۲۲بهمن برگزار شد .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید