خبر فوری
هرمزبان:ساعتی پیش، با حضور سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری هرمزگان، پروژه اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب بستک به بهره برداری رسید.

بهره برداری از 12 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در بستک

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان در این مراسم که در دهه مبارک فجر انجام شد، "رضا مدرس" سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به محدویت منابع آبی استان و ضرورت جلوگیری از هدر رفت آب در استان، آبفای هرمزگان را از جمله دستگاه های برتر در زمینه خدمات رسانی بیان کرد.

قائم مقام مدیرعامل آبفای هرمزگان نیز در خصوص جزییات این پروژه گفت: این پروژه با هدف کاهش هدررفت آب و توزیع مناسب آب شهر و آبرسانی به شهرک ها و مناطق توسعه یافته شهر بستک اجرا شده است.

جواد منصوری افزود: پروژه اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب بستک به طول 12 کیلومتر و اعتباری معادل 18 هزار میلیون ریال به بهره برداری رسید.

بهره برداری از  مخزن آب 500 متر مکعبی کهتوئیه

وی اظهار داشت: همچنین پروژه مخرن آب 500 مترمکعبی کهتوئیه از دیگر پروژه های آبرسانی شهرستان بستک است که در دهه فجر امسال  به بهره برداری رسید.

منصوری افزود: این پروژه با هدف امکان ذخیره سازی آب مورد نیاز کهتوئیه و با اعتباری برابر  4 هزار و 400 میلیون ریال بهره برداری شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید