خبر فوری

جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین حکومت جهان

هرمزبان – ابراهیم کمالی – باردیگر۲۲بهمن دیگری از راه رسیددر۲۲بهمن سال ۱۳۹۶ باز شاهدحضورحماسی وپرشکوه مردم مسلمان ایران در خیابان های سرتاسرکشوربودیم.

این حضور حماسی و این‌ سیل خروشان مردمی دارای معنا وپیام بسیار خاصی است، معنا وپیام این حضور باشکوه‌وخیره‌کننده‌این است که قاطبه مردم از انقلاب سال ۵۷خود پشیمان نشده اند، معنا وپیام این حضور باشکوه وخیره کننده این است که مردم از تعیین نوع حکومت خود درفروردین سال ۵۸بنام جمهوری اسلامی پشیمان نشده اند.

معنا و پیام این حضور باشکوه وخیره کننده این است که مردم ایران هنوز خواهان حکومتی هستند که با محتوای اسلام باشد و در راسش نیز ولی فقیه قرار داشته باشد. معنا وپیام این حضور باشکوه وخیره کننده این است که مردم تحت هر شرایطی پشتیبان انقلاب و جمهوری اسلامی و رهبری دینی آن هستند وحاضرند‌دراین راه هر هزینه‌ای را بپردازند‌.

گرچه‌ این حضور حماسی وحمایتی مردم بعدازقریب به چهل سال از جمهوری اسلامی خود گویای این است که این حکومت هنوز مردمی ترین حکومت جهان‌ می باشد اما سیری هرچند کوتاه از آغازشکل گیری این نهضت واین انقلاب لازم است تا نشان بدهد که این حکومت دینی مردمی ترین حکومت های جهان می‌باشد.

نهضت و قیام‌مردمی ایران از همان ابتدای شکل گیری اش بر دواصل استوار گردید ؛اول رهبری دینی ودوم مردم دین مدار ودین خواه وکافی بود که دشمن موفق شود یکی از این دواصل را از صحنه خارج کند دیگر انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت و جمهوری اسلامی تأسیس نمی شد.

این دو اصل اهداف مشترکی را دنبال کردند که عبارت بودند از مبارزه برای سرنگونی حکومت طاغوتی ومبارزه باحامیان استکباری آن تحت لوای استقلال ؛آزادی واستقرار یک حاکمیت دینی در این سرزمین کهن که فرمش جمهوری باشد و محتوایش اسلامی و بر همین اساس در مرحله اول با یک رژیم وابسته؛ مستبد و قدرتمند تا بن دندان مسلحی که قدرت های استکباری را پشت سرخود داشت به مقابله برخواستند و دراین راه زندان‌ها رفتند وشکنجه ها دیدند و تبعیدها کشیدند و کشته ها دادند اما سر انجام در ۲۲ بهمن سال ۵۷ با در هم شکستن آن رژیم طاغوتی وابسته به بیگانه به پیروزی رسیدند.

پس از این پیروزی تاریخ ساز بنابر پیشنهاد رهبرکبیر انقلاب در همان ابتدا مردم در رفراندوم تعیین نوع حکومت شرکت کردند و بالغ بر ۹۸درصدبه‌جمهوری اسلامی ایران رای دادند تا بر همه جهانیان ثابت شود این حکومت مردمی ترین حکومت دنیاست .

اما ازهمان ابتدای روی کار آمدن نظام جمهوری اسلامی توطئه های بزرگ داخلی و خارجی برای براندازی آن آغاز گردیدتوطئه هایی از قبیل جنگ‌ها وشورش های داخلی وتجزیه طلبی و کودتای نظامی و سرانجام تحمیل یک حنگ هشت ساله ای که تمام دنیای ابرقدرت وعواملشان‌ به جلوداری صدام تکریتی در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفتند.

در این بحران های بنیان کن داخلی و خارجی درکناررهبری دینی آن قدرتی که جمهوری اسلامی را مصونیت بخشیده همین مردم دیندارودین خواه‌ بودند مردمی که دراین راه‌حاضرشدندتا جان‌ ومال خود‌رابدهند تا جمهوری اسلامی باعزت‌واقتدار به راه خود ادامه بدهد.

البته دشمنان عنود‌جمهوری برای به زانو درآوردن این نظام وفاصله انداختن بین مردم و رهبری آن از همان ابتدا تنها به جنگ‌نظامی وشورش های خیابانی و تجزیه طلبانه اکتفا نکردند بلکه تحریم همه جانبه جمهوری اسلامی را دردستورخود قرار دادند تا با ابزار جنگ‌وتحریم به اهداف خود برسند اما با همه این فشارهای کمرشکن دراوج ناکامی به این نتیجه رسیدند که بین ملت وحکومت دینی جمهوری اسلامی و رهبری آن پیوندی ناگسستنی وجود دارد .

قدرت های استکباری که از جمهوری اسلامی واتحاد رهبری آن ومردم انقلابی اش تودهنی سختی خورده بودند بعدازاین نیز راهبرد جدایی ملت از حاکمیت اسلامی ادامه دادند و دراین راه علاوه بر حفظ وتشدیدتحریم ها به شیوه‌های دیگری نیز متوسل شدند از جمله مخرب‌ترین آن‌شبیخون فرهنگی بود ونیزبمباران های مسموم تبلیغاتی ازطریق غول های رسانه‌ای‌؛یاس پراکنی وبزرگ نشان دادن مشکلات با ظرفیت فضای مجازی ؛ دامن زدن به اختلافات شدید سیاسی ودامن‌زدن‌به اختلافات مذهبی وغیره .آنان تمام این راهها را طی کردند تا شایدبتوانند مردم را از نظام جمهوری اسلامی و رهبری دینی اش که همان ولایت فقیه می باشد جدا کنند و از این طریق زمینه فروپاشی جمهوری اسلامی را فراهم کنند اما با وجود همه این هزینه های کلان وهمه این خباثت ها مردم انقلابی واسلام خواه ایران استوار و محکم درکنار این نظام و رهبری آن ایستاده اند وهرجا که درطول این سالیان برای این نظام الهی احساس خطر کرده‌اند با تمام وجود در صحنه آمده اند تا اثبات شود که جمهوری اسلامی مردمی ترین حکومت جهان می باشد.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید