خبر فوری

پیام دعوت مدیر آموزش و پرورش ابوموسی برای حضور همگانی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

به گزارش هرمزبان، در پیام حجت الاسلام غلامرضا محب زاده مدیر آموزش و پرورش ابوموسی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
دهه فجر یادآور عزت و سربلندی ملت ایران است که مردم با حضور خود، سردمداران استکبار جهانی را در بهت و حیرت فرو بردند. 22 بهمن سرآغاز حرکتی روبه جلو بود که برگ جدیدی از تاریخ این مرز و بوم را رقم زد.

بدون تردید انقلاب اسلامی ایران پس از پیروزی، همواره خار چشم ایادی و اجانب بوده و هست و 22 بهمن بابی برای جایگزینی مبانی و موازین اسلامی بر مبانی و موازین استکباری وغربی فراهم کرد و حکومتی مردمی را شکل داد.

تلاش و پشتکار بي وقفه و شبانه روزي فرزندان غيور وطن در تمام عرصه هاي علمي، فرهنگي، اقتصادي، نظامي، سياسي و بين المللي، درياي پرتلاطم انقلاب را در درياي بيکران علم و دانش به سمت دريچه هاي نوراني تکنولوژي و پيشرفت پيش مي راند.

حضور معنادار نسل های مختلف مردم و جوانان همواره مهر تاییدی بر این انقلاب بوده و آن روزی که انقلاب اسلامی نهالی کوچک بود و آفت های بزرگ را سر راه داشت و در بزنگاه های انقلاب، نقش آفرینی بهنگام و حضور همیشگی مردم ضامن رشد و بقای نظام اسلامی بود.

به امید خداوند همانگونه که رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی فرمودند: « 22 بهمن امسال از آن 22 بهمن های تماشایی خواهد بود» و مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه هرمزگانی های غیور بار دیگر صحنه ی زیبای مشارکت و همدلی را رقم خواهند زد و علاوه‌ بر تجدید بیعت با امام راحل و شهدا توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم را خنثی خواهند نمود.

غلامرضا محب زاده
مدیر آموزش و پرورش ابوموسی

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید