خبر فوری
رئوفی در دیدار با خانواده های معظم شهیدان امینی و دهقانی: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان است

انقلاب اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان است

به گزارش هرمزبان ، علی رئوفی در دیدار با خانواده های شهیدان امینی و دهقانی از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان هرمزگان با همراهی مشاور استاندار هرمزگان در امور ایثارگران، فرماندار بندرعباس و مدیرکل بنیاد شهید استان با تبریک فرارسیدن ایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون پاک شهدا و ایثارگری های خانواده های معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان ، آزدگان و ایثارگران است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران محصول رشادت های شهداست و امیدواریم امانت دار خوبی در راه حفاظت از خون شهدای انقلاب باشیم.

رئوفی خاطرنشان کرد: همه ما مسئولان شرمنده ایثار خانواده های معظم شهدا به ویژه مادران، پدران و فرزندان شهدای گرانقدر هستیم و هرچه قدر سرکشی از این بزرگواران صورت پذیرد باز هم در برابر ایثارگری های آنها کم است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت تکریم خانواده های معظم شهدا در نظام اسلامی، اظهار داشت : یکی از ارزش های مهم انقلاب اسلامی ایران، شهدا و خانواده های معظم شهدا هستند و تکریم و رسیدگی به این خانواده ها وظیفه همه ما مسئولان است.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حفظ فرهنگ شهادت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند، حفظ یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و این امر از اهمیت زنده نگه داشتن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه اسلامی حکایت دارد و این راه مهم باید ادامه پیدا کند تا انقلاب به صاحب اصلی آن، حضرت ولیعصر (عج) سپرده شود.

 

 

درباره محمد

دیدگاهتان را بنویسید