خبر فوری

اختصاص اعتبار 19 میلیاردی برای رونق واحد‌های تولیدی هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست کارگروه رفع موانع تولید که در حاشیه بازدید وی از شهرک‌های صنعتی برگزار شد گفت:  19میلیارد تومان برای رونق واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی ۱ و ۲ اختصاص یافت.

وی افزود:مشکلات ۲۲ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و این واحد‌ها برای دریافت ۱۹ میلیارد تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

استاندار هرمزگان گفت: بر اساس مصوبه دولت دفترچه مالکیت واحد‌های تولیدی در شهرک‌ها مانند اسناد رسمی اعتبار و قابل ارزش گذاری است.

قاسمی رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت هرمزگان نیز در این نشست گفت: قرار بر این شد تا در کارگروه کارشناسی باحضور اداره صنعت، معدن و تجارت، آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری و شهرک‌های صنعتی، طرح آبرسانی به واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی شماره ۲ و یک شرکت تولیدی دیگر فراهم شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید