خبر فوری

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته ( دوشنبه 21 خرداد) را در اینجا مشاهده می‌کنید:

فیلم/ آیا می‌دانید دلیل 70 درصد قتل‌ها چیست؟/ چگونه جلوی خشم خود را بگیریم

بررسی علل و عوامل خشمگین شدن و راه‌های مقابله با آن یکی از مسائل مهم جامعه امروز ماست؛ جامعه‌ای که 70 درصد قتل‌‌هایی که در آن اتفاق می‌افتد، به دلیل خشنونت‌ها و جنون‌های آنی است.

کسی با داعش بحث می‌کرد، سرش را می‌بریدند/ به داعشی‌ های ایرانی احترام نمی‌گذاشتند

بین کسانی که از ایران آمده بودند و کسانی که از عراق بودند فرق می‌گذاشتند، به ایرانی‌ها احترام نمی‌گذاشتند و رفتار چندان خوبی نداشتند. فقط کسانی جذب اینها می‌شدند و در داعش می‌ماندند که جوان و احساساتی بودند و به هیچ چیز جز کشتن و اسلحه به دست گرفتن فکر نمی‌کردند.

در اجلاس مرموز «سازمان بیلدربرگ» یا «دولت نامرئی جهان» چه گذشت؟

شصت و ششمین اجلاس سازمان مرموز «بیلدربرگ» که «دولت نامرئی جهان» لقب گرفته در تورین ایتالیا و تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد.

حباب 490 هزار تومانی قیمت سکه + جدول

بررسی‌ها نشان می‌دهد، سکه طرح جدید 491 هزار تومان، طرح قدیم 360 هزار تومان و نیم سکه 212 هزار تومان حباب قیمتی دارد.

جزئیات وال‌‌استریت‌ژورنال از نحوه تصمیم‌گیری ترامپ برای خروج از برجام

روزنامه آمریکایی بامداد دوشنبه در گزارشی به شرح جزئیاتی از تصمیم «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای برجام پرداخت.

برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید