خبر فوری

همایش پیاده روی به مناسبت هفته پارالمپیک در کنگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: جانبازان و معلولان دارای ظرفیت های بالقوه ای هستند که باید با همت مردم و مسئولان استعدادهای آنها بالفعل شود.
احمد خاک نژاد بیان کرد: اکنون برخی زیرساخت ها از جمله معابر و پیاده روهای کنگان مناسب برای جامعه معلولان نیست که لازم است شهرداری و شورا با تدبیر لازم فضاها را به گونه ای طراحی کنند که این قشر جامعه نیز بتوانند از فضاهای شهری استفاده کنند.
وی افزود: جانبازان و معلولان نیازی به ترحم ندارند بلکه نیازمند احقاق حقوق شان از جمله فراهم کردن شرایط لازم برای حضورشان در اجتماع هستند.
مسئول هیات ورزش های جانبازان و معلولان شهرستان کنگان نیز در گفت وگو با ایرنا گفت: هم اکنون 60 نفر ورزشکار معلول در این شهرستان شناسایی شده که 25 نفر از آنها بصورت فعال در رشته های دو و میدانی، پرتاب نیزه، دیسک، وزنه، دارت، تنیس روی میز، بوچیا، وزنه برداری فعالیت و در آینده نزدیک نیز رشته های شنا، قایقرانی، والیبال نشسته و فوتبال هفت نفره نیز برای این عزیزان راه اندازی خواهد شد.
مسلم رضایی افزود: ورزشکاران معلول این شهرستان تاکنون حائز چندین مقام برتر در استان، انتخابی کشور در رشته های تنیس روی میز، دو و میدانی و وزنه برداری شده اند.
وی تجدید میثاق با امام و شهدا، برگزاری زیارت عاشورا، دیدار با ائمه جمعه و فرماندار و اعضاء شورای اسلامی شهر، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه معلولان، رژه و پیاده روی جانبازان و معلولان در شهر کنگان، حضور در برگزاری همایش پارالمپیک در شهرستان جم را از مهمترین برنامه های هفته پارالمپیک در شهرستان کنگان عنوان کرد.
این همایش با حضور مدیرکل و معاون توسعه امور ورزشی ورزش و جوانان، مدیرکل بازرسی استانداری و رئیس هیات جانبازان و معلولان استان بوشهر برگزار شد.
شهرستان کنگان با بیش از 100 هزار نفر در 200 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7208/6043**
خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید