خبر فوری

13 هزار دانش آموز همدانی به مناطق عملیاتی اعزام می شوند

سرهنگ پاسدار مرتضی سیاووشی روز پنجشنبه در حاشیه اعزام اولین گروه اعزامی دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب کشور در گفت و گو با ایرنا افزود: اعزام زائران راهیان نور همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور تا اربعین ادامه دارد.
وی بیان کرد: اولین کاروان شامل 350 تن از دانش آموزان دختر پایه دهم مربوط به شهرستانهای همدان و بهار است.
وی اضافه کرد: جاماندگان پایه یازدهم که در سال گذشته موفق به حضور در مناطق عملیاتی غرب کشور نشدند نیز در این مرحله به این مناطق عزیمت می کنند.
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: از امروز تا یکم آبان ماه روزانه یک کاروان 350 نفری از این استان به مناطق جنگ زده غرب کشور عزیمت می کنند.
سرهنگ سیاووشی افزود: دانش آموزان دختر را معلمان، یک راوی و یک روحانی همراهی می کند و در جریان این سفر خاطرات دفاع مقدس و جانفشانی های رزمندگان این استان برای آنها بازگو می شود.
وی اضافه کرد: کاروان های راهیان نور در این سفر 2 روزه از مناطق عملیاتی بازدید کرده و شاهد یک رزمایش خواهند بود.
سال گذشته از استان همدان حدود 30 هزار نفر از اقشار مختلف به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید