خبر فوری

توسعه خطوط پروازی بین مرکز و جزایر هرمزگان از اهمیت بالایی برخوردار است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فریدن همیتی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت خطوط جدید پروازی با استفاده از هواپیماهای ATR ایران ایر در جنوب کشور اظهار داشت: حضور این هواپیماها در فرودگاه بندرعباس می‌تواند جهش مناسبی را در حوزه مسافرت‌ها و خدمات حمل و نقل هوایی ایجاد کند چرا که در فاز نخست پنج سورتی پرواز به 10 مقصد مختلف در روز توسط این هواپیماها در مسیرهای تعریف شده انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این دو فروند هوایپما که پس از تحریم‌ها وارد کشور شده می‌تواند کمک شایانی به بعد ارتباطی هرمزگان به عنوان استانی پرتردد و استراتژیک بکند کما اینکه تقاضا برای سفرهای هوایی نیز در این استان بسیار بالاست.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی از مدت‌ها قبل وعده استقرار دو فروند هواپیمای ATR را به هرمزگان داده بود گفت: امروز به طور رسمی شاهد ورود و آغاز به کار این دو فروند هواپیما در کنار سایر ظرفیت‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: تقویت خطوط و تعدد پروازها به جزایر و سایر شهرهای استان بسیار برایمان مهم است و در این راه از مسئولان مربوطه خواسته‌ایم به این امر مهم توجه کنند.

همتی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار امیدواری کرد: مسئولان مربوطه در خصوص جذب و به کارگیری کادر لازم، از نیروهای موجود و متخصص در استان بهره بگیرند.

وی یادآور شد: در حوزه خدمات هوایی و علوم وابسته نیروهای خوبی در استان تربیت و پرورش یافته‌ که انتظار بر این است شرکت‌های مربوطه نسبت به استفاده از این نیروها برای کادر خود اقدام کنند.

استاندار هرمزگان در بخش پایانی خود با بیان اینکه هرمزگان استانی طولی و برخوردار از 14 جزیره با کاربری‌های متعدد است، افزود: این استان همچنین از معدود استان‌هایی است که در کشور از هر چهار بخش ارتباطی ریلی، جاده‌ای، هوایی و دریایی برخوردار است که این نشان دهنده ظرفیت‌‌های برجسته برای فعالیت‌های شرکت‌های حمل و نقلی به ویژه در حوزه هوایی است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید