خبر فوری

مشاهده هفت چشمه گل فشان در یکی از روستاهای بنذرک

علی بلاک در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طبیعت زیبای بخش بنذرک می تواند محلی برای تفریح گردشگران باشد گفت: با مشاهده هفت چشمه گل فشان در روستای طالوار بخش بنذرک می توان در جذب گردشگر برای صنعت گردشگری شهرستان از این ظرفیت طبیعی استفاده کرد.

بلاک بیان داشت: وجود گل فشان به عنوان یک پدیده در جاذبه های گردشگری می تواند نظر توریست های زیادی را به سمت خود جلب کند.

بخشدار بنذرک عنوان داشت: چشمه های گل فشان در روستای طالوار مرتبا گل سردی را به بیرون پرتاب می کنند که این پرتاب ها به مرور مخروط های بزرگ و کوچکی را تشکیل می دهند.

بلاک گفت: این گل فشانها با داشتن خواص درمانی در بیماریهای مفصلی مورد استفاده ساکنان بومی منطقه قرار گرفته اند که در برخی از مواقع از سال در هنگام بارندگی و جاری شدن سیلاب غیر فعال می شوند.

بلاک عنوان داشت: این گل فشانها توسط دو دانش آموز از روستای طالوار مشاهده و به عنوان تحقیق مورد پژوهش قرار گرفتند که توانستند با موفقیت به عنوان طرح برتر جشنواره خوارزمی شناخته شده و به مرحله کشوری را پیدا کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید