خبر فوری

تکذیب محدودیت ورود خودروها به جزیره کیش

هرمزبان – سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با تکذیب خبر محدودیت ورود برخی خودروها به جزیره کیش در ایام نوروز گفت: شعار ما کیش برای همه ملت عزیز و شریف ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، سعید پورزادی با اشاره به برخی محدودیت‌ها براساس ظرفیت تاب‌آوری و برد زیستی جزیره کیش، گفت: تمهیدات لازم دیده شده است و همه تلاش سازمان منطقه آزاد کیش، سرمایه گذاران، هتلداران و همه ساکنان جزیره کیش از مسافران نوروزی استقبال می‌کنند.

وی افزود: امسال با افزایش ضریب اسکان، افزایش و ساماندهی کمپ‌های مسافری امسال متفاوت‌تر با سال گذشته خدمات متفاوت تری را به مسافران نوروزی ارائه خواهیم کرد.

پورزادی تصریح کرد: افزایش ظرفیت پرواز‌ها، افزایش ظرفیت لندیگ کرافت‌ها و شناور‌های مسافربری جزیره کیش برای استقبال از مسافران جزیره کیش آماده شده است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: هیچگونه محدودیتی برای ورود خودرو‌های مسافران نوروزی وجود ندارد و خبر منتشر شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها از سوی یکی از مجموعه‌هایی بخش خصوصی بوده است که شاید این خبرگزاری به گونه‌ای دیگر عنوان کرده است.

سعید پورزادی افزود: شعار دولت سیزدهم این است که بتونیم عدالت را ایجاد بکنیم، ظرفیت گردشگری خوبی در جزیره کیش برای استقبال از مردم شریف ایران عزیز آماده است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید