خبر فوری
حجت الاسلام عبادی زاده امام جمعه بندرعباس

امام جمعه بندرعباس: تحلیل انقلابی وظیفه علما، خطبا، اصحاب رسانه، گروه های مرجع و نخبگان است

هرمزبان – حجت الاسلام عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه های امروز نماز جمعه، تحلیل انقلابی را وظیفه علما، خطبا، اصحاب رسانه، گروه های مرجع و نخبگان دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا ، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: هرچند می دانیم بسیاری از مشکلات ناشی از از دسیسه های دشمن است اما همه گرانی ها را نمی توان به دلار گره زد.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر امروز (۵ اسفندماه) در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: در تحلیل انقلابی نقاط قوت و ضعف در کنار یکدیگر دیده می شوند و نقطه مقابل آن تحلیل ارتجاعی است که فقط نقاط ضعف دیده می شود.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: در تحلیل ارتجاعی افراد دائم ناامیدی را القا کرده و با تحقیر کشور، در زمین دشمن بازی می کنند.

حجت الاسلام عبادی زاده اضافه کرد: تمامی کشورهای دنیا نقاط ضعفی دارند اما برخی در تحلیل های خود نقاط قوت غیرقابل انکار را منکر می شوند.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: در تحلیل انقلابی درست نمایی جای درشت نمایی را می ‌گیرد و و نتیجه آن نشاط و امید جامعه خواهد بود.

وی تحلیل انقلابی را وظیفه علما،خطبا، اصحاب رسانه، گروه های مرجع و نخبگان دانست.

حجت الاسلام عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حق و تکلیف خود را ادا کردند و اکنون نوبت مسئولان است ست که با مهار گرانی و تورم افسار گسیخته، به خواسته درست مردم پاسخ دهند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: هرچند می دانیم بسیاری از مشکلات ناشی از از دسیسه های دشمن است اما همه گرانی ها را نمی توان به دلار گره زد.

حجت الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: ایران یکی از کشورهایی است که کمترین مبادلات دلاری را دارد و به همین دلیل افزایش قیمت دلار حداکثر ۲۰ تا ۳۰ درصد می ‌تواند در وضعیت موجود تاثیر گذار باشد و این وظیفه دولت است که مسائل اقتصادی را کنترل کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار این نامگذاری را معنادار و مهم توصیف کرد.

به گفته امام جمعه بندرعباس امام حسین (ع) صاحب تبیین اعظم بود که به معنای ترویج بندگی و بازداشتن مردم از گرایش به طاغوت است و سپاه نیز با دو وظیفه حفاظت از کشور و انقلاب در همین راستا حرکت می کند.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید