خبر فوری
محمد محسنی : 49 قطعه سکه تاریخی در فرودگاه بندرعباس کشف و ضبط شد

محمد محسنی : 49 قطعه سکه تاریخی در فرودگاه بندرعباس کشف و ضبط شد

هرمزبان – محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان گفت: 49 قطعه سکه تاریخی در فرودگاه بندرعباس کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا ، محمد محسنی ظهر امروز (اول اسفندماه) با اعلام این خبر گفت: سکه‌های تاریخی توسط پلیس فرودگاه از مسافری که قصد خروج این سکه‌ها را داشت، کشف و ‌ضبط‌ شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: در کارشناسی‌های فنی اولیه از سوی کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان، قدمت سکه‌ها طیفی از دوره‌های صفویه و زندیه را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: کارشناسی تکمیلی سکه‌های کشف‌شده توسط کارشناسان این اداره‌کل در حال بررسی است و پس از تکمیل بررسی‌ها، نتایج اطلاع‌رسانی می‌شود.

محمد محسنی ضمن تشکر از عوامل انتظامی و امنیتی مستقر در فرودگاه بندرعباس گفت: پرونده فرد مذکور برای بررسی‌های بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید