خبر فوری
حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده

امام جمعه بندرعباس : همایش ملی نغمه سرایان اهل بیت در هرمزگان برگزار می شود / میزبانی برنامه‌های فرهنگی ملی برای استان هرمزگان سودمند است

هرمزبان – حجت الاسلام عبادی زاده امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: همایش ملی نغمه سرایان اهل بیت ویژه اهل سنت در هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری شبستان ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار اعضای ستاد برگزاری همایش ملی نغمه‌سرایان اهل سنت که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی برنامه‌های فرهنگی ملی برای استان هرمزگان سودمند است و می‌تواند استان و ظرفیت‌های آن را در سطوح ملی معرفی کند.

وی، ضمن تاکید بر اهمیت توجه بر برنامه‌های جانبی همایش، ابراز کرد: برنامه‌هایی که در کنار همایش‌ها و اجلاسیه‌ها برگزار می‌شود گاهی اوقات به مراتب از خود همایش تاثیرگذارتر است به همین جهت باید به سمت افزایش تنوع و غنی‌سازی این برنامه‌ها گام برداشت.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: بازدیدهای متنوعی از ظرفیت‌های جامعه اهل سنت استان هرمزگان تعریف شود تا وضعیت تعامل با اهل سنت برای تمام حاضرین مشهود شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی‌زاده، ضمن تاکید بر همکاری دستگاه‌های مختلف در راستای برگزاری همایش ملی نغمه‌سرایان اهل بیت، گفت: با توجه به چالش‌های فرهنگی موجود در استان هرمزگان امیدوارم سال آینده بخشی از سهم مسئولیت‌های اجتماعی به سمت اجرای برنامه‌ها و همایش‌های فرهنگی سوق پیدا کند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید