خبر فوری
حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده

حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده : تعاملات میان جمهوری اسلامی ایران و پاکستان می‌تواند الگوی خوبی برای سایر کشورهای مسلمان و منطقه باشد

هرمزبان – حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: تعاملات میان جمهوری اسلامی ایران و پاکستان می‌تواند الگوی خوبی برای سایر کشورهای مسلمان و منطقه باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در دیدار ناوگروه آموزشی پاکستانی که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به وجود ارتباطات مناسب میان کشورهای پاکستان و جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: تعاملات میان جمهوری اسلامی ایران و پاکستان می‌تواند الگوی خوبی برای سایر کشورهای مسلمان و منطقه باشد.

وی ابرازداشت: ظرفیت‌های جهان اسلام بسیار گسترده است که می‌توان با افزایش ارتباطات و روابط مستحکم سیاسی و اقتصادی، از این ظرفیت‌ها به نفع کشورهای منطقه و در راستای منافع مشترک این کشورها استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان تامین پایدار امنیت منطقه را در راستای منافع مشترک توصیف کرد و ابراز کرد: قرن‌ها است که خود کشورهای مسلمان امنیت منطقه را تامین و حفظ کرده‌اند و امروز با عنایت به قدرت‌های جهان اسلام و توانمندی‌ ارتش‌ کشورهای پاکستان و جمهوری اسلامی، می‌توان این امنیت پایدار را به ارمغان آورد.

عبادی‌زاده بیان کرد: در میان ارتش‌های مسلمان، ایران و پاکستان دو قدرتی هستند که می‌توانند در راستای تامین امنیت نقش آفرینی کنند به همین جهت تقویت مناسبات میان این دو کشور برادر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ارتباطات و تعاملات میان ایران و پاکستان را در راستای منافع جهان اسلام دانست و تشریح کرد: کشورهای مسلمان به واسطه دارا بودن‌ ظرفیت‌های نظانی، سیاسی و اقتصادی که دارند می‌توانند نقش مهمی را در جهان ایفا کنند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید