خبر فوری

محمد مرادی : اهدای پکیج های خورشیدی به عشایر شهرستان حاجی آباد هرمزگان

هرمزبان – محمد مرادی مدیر جهاد شهرستان حاجی آباد از اهدای پکیج های خورشیدی با هدف تامین برق مورد نیاز روشنایی و شارز تلفن همراه به عشایر این شهرستان با همکاری بسیج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان حاجی آباد، محمد مرادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان حاجی آباد در حاشیه بازدید مشترک با حضور سردار امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع)، دکتر محمد جانباز مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان، ارسلان حیدری مدیر امور عشایر استان و جمعی از مدیران ستادی استان از روستای نیاب و جاعر و عشایر حومه بخش احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: این بازدید به منظور بررسی و چگونگی رفع موانع پیش روی اهالی در زمینه های تولیدات باغی، بهداشت دام عشایر، مسائل مربوط به خوراک دام و فروش دام مازاد، انتقال آب شرب عشایر در مناطق صعب العبور و برقرار کردن روشنایی عشایر بحث بحث و تبادل نظر شد.

مرادی در ادامه تصریح کرد: طی این بازدید 3 دستگاه پکیج خورشیدی جهت روشنایی و شارژ باطری موبایل و لوازم برقی بصورت نمادین در اختیار 3 خانواده از عشایر منطقه که فاقد برق بوده و در مناطق دور افتاده کوهستانی ساکن بودند تحویل گردید.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید