خبر فوری
سردار غلامرضا جعفری: عاملان سنگ پراکنی به کامیون های عبوری شناسایی و دستگیر شدند

سردار غلامرضا جعفری: عاملان سنگ پراکنی به کامیون های عبوری شناسایی و دستگیر شدند

هرمزبان –  سردار غلامرضا جعفری گفت: عاملان سنگ پراکنی به خودروها بویژه کامیون های عبوری در جاده های استان هرمزگان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، با هوشیاری و تلاش همه جانبه پلیس استان هرمزگان 8 نفر از عاملان سنگ پراکنی به خودروها بویژه کامیون های عبوری در جاده های استان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تلاش معاندین در فراخوان های متعدد و ترغیب جوانان فریب خورده و هواداران خود مبنی بر ماجراجویی در سنگ پراکنی به کامیون داران در مسیر ها و شریان های اقتصادی و ارتباطی و محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ضمن ابلاغ مراتب حساسیت موضوع به سایر رده های انتظامی، شناسایی ودستگیری متهمان سنگ پرانی و مظنون گیری و دستگیری عاملین بصورت شبانه روز در دستور کار کلیه رده ها قرار گرفت که ضمن فعال کردن گشت های پنهان و اشکار هدفمند در مناطق و مسیر های مورد نظر در چند عملیات ضربتی و غافیلگیرانه 8 نفر از عاملان نا امنی جاده ای و سنگ پراکنی به خودروهای عبوری شناسایی و دستگیر شدند.

سردار غلامرضا جعفری با تاکید بر استمرار طرح های گشت زنی و پایش جاده ای در محورهای فرعی و اصلی استان و قاطعیت پلیس در شناسایی و دستگیری عاملان سنگ پرانی به خودروهای عبوری در جای جای استان ، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و هماهنگی های لازم جهت اعمال مجازات سنگین برای این مجرمان صورت گرفته است.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید