خبر فوری
بهترین هتل های قشم و درگهان برای اقامت کدام اند؟

بهترین هتل های قشم و درگهان برای اقامت کدام اند؟

هرمزبان – بهترین هتل های قشم را می‌توانید در این مقاله به همراه عکس و اطلاعات کامل بررسی و مقایسه کنید. بهترین هتل قشم از نظر شما چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

در جزیره قشم در طی سالهای گذشته، هتل‌های زیادی به بهره‌برداری رسیده است. هتل های قشم با داشتن چشم اندازی زیبا رو به آب‌های زلال و آبی خلیج فارس نخستین انتخاب برای مسافران جزیره می‌باشند که به منظور اقامت در طول سفر خود این جزیره را انتخاب کرده‌اند.

قشم بزرگترین جزیره‌ در حوزه آب‌های خلیج فارس است که به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری در استان هرمزگان شناخته می‌شود. این جزیره وسیع تشکیل شده از چندین شهر و شهرستان بوده که بخش توریستی آن در ناحیه غربی جزیره قرار دارد و عمدتا مسافران نیز برای گردش به این قسمت از جزیره سفر می‌کنند.

لیست بهترین هتل های قشم

در این بخش بهترین هتل های قشم به ترتیب برای شما آورده شده:

هتل ساحل طلایی قشم

بهترین هتل های قشم و درگهان برای اقامت کدام اند؟

هتل چهار ستاره ساحل طلایی به‌عنوان یکی از بهترین هتل های قشم در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز این جزیره قرار گرفته و در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده است. هتل ساحل طلایی قشم در سال ۱۳۹۷ باهدف ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه‌ شده بازسازی‌شد. درنتیجه این بازسازی، هتل ساحل طلائی امکانات کامل‌تری را به مهمانان عرضه می‌کند.

هتل ساحل طلایی از جمله بهترین هتل های شهر قشم است که در نزدیکی ساحل احداث شده و دارای ۵۸ اتاق و سوئیت می‌باشد. قبلا مجموعه هتل ساحل طلایی را با اسم ساحل سیمین یا پلاژ سیمین می‌شناختند که ساحل اختصاصی برای شنا و تفریحات آبی مثل قایق پدالی، اسکی روی آب، قایق‌سواری، جت اسکی و ماهی‌گیری داشت.

شما می‌توانید اتاق‌های دوتخته معمولی و VIP، اتاق سه ‌تخته معمولی VIP، اتاق چهار تخته معمولی و VIP، سوئیت یک‌خوابه پنج ‌نفره و سوئیت دوبلکس هشت‌نفره در هتل ساحل طلایی جزیره قشم رزرو کنید. ازجمله امکانات رفاهی و خدماتی هتل می‌شود به رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر، ارائه اینترنت نامحدود رایگان در لابی، فضای سبز، اتاق چمدان، استخر، پارکینگ با گنجایش ۲۰ خودرو به‌صورت رایگان، پذیرش شبانه‌روزی، خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، کافی‌شاپ، فروشگاه و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل ارم قشم

بهترین هتل های قشم و درگهان برای اقامت کدام اند؟

از جمله بزرگ‌ترین و بهترین هتل های قشم را می‌توان هتل ارم دانست. این هتل در سال ۱۳۹۵ ساخته شد. هتل ارم قشم، ۴ ستاره بوده و دارای ۵ طبقه می‏‎‏‎باشد. مساحت این هتل معادل است با ۱۰ هزارمترمربع و زیربنای آن بیشتر از ۸ هزار مترمربع است. این هتل مجلل دارای ۹۶ اتاق بوده و ظرفیت ۳۰۰ مهمان را دارد.

هتل ارم قشم  به عنوان بهترین هتل‌های جزیره قشم از طراحی بسیار شکیل و زیبایی برخوردار بوده و نظافت را در اولویت خود قرار داده است. این هتل از امکانات زیادی برخوردار است و برخورد مدیریت و پرسنل آن هم بسیار حرفه‌ای می‌باشد.

از امکانات و ویژگی‌های هتل ارم کیش می‌شود به رستوران، کافی‌شاپ، سالن صبحانه، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن بازی‌های رایانه‌ای، زمین تنیس،  سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، اتاق بازی کودک، فضای سبز، چایخانه سنتی، لوازم بهداشتی، آبنما و فواره موزیکال، آلاچیق، سیستم گرمایشی و سرمایشی در اتاق‌ها و اینترنت رایگان اشاره کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های هتل ارم کیش که برای بسیاری از مسافران و گردشگران دارای اهمیت است، نزدیکی آن به جاهای دیدنی و مرکز شهر می‌باشد که رفت ‌و آمد را برای شما آسان‌تر خواهد کرد. می‌شود هتل ارم را در دسته بهترین هتل های قشم قرار داد و  با آسودگی خاطر نسبت به رزرو اتاق در آن اقدام کرد.

هتل آرتا قشم

یکی دیگر از هتل‌های لوکس و باشکوه قشم که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد، هتل آرتا است. هتل آرتا قشم در مرکز شهر جزیره و به فاصله 200 متری از ساحل آب‌های آبی خلیج فارس واقع شده است. از هتل آرتا تا مرکز خرید سیتی سنتر یک و دو ، بازار ستاره و پارک ساحلی زیتون پنج دقیقه پیاده روی نیاز است و تا رسیدن به اسکله مسافری شهید ذاکری کمتر از پنج دقیقه با اتوموبیل راه است.

هتل آرتا تا فرودگاه بین المللی قشم مسافتی حدود 50 کیلومتر دارد. این هتل مجلل به خاطر زیبایی، راحتی و ساختار استاندارد توانسته رضایت افراد را به خود جلب کند. هتل آرتا از بهترین هتل های قشم است و در یک ساختمان 7 طبقه قرار گرفته که دارای 44  اتاق دو تخته و چهار سوییت یک خوابه که بعضا دارای چشم انداز دریا می‌باشند همراه با پرسنل مهمان‌نواز و مهربان آماده پذیرایی از شما هستند. تمام تلاش پرسنل هتل این است که برای شما خاطرات خوشی را در جزیره عجایب هفتگانه خلق کنند.

خوب است بدانید که این هتل به‌دلیل معماری منحصربه‌فرد و باشکوه، توانسته لقب مروارید قشم را به خود اختصاص دهد. معماری هتل آرتا قشم بسیار زیبا و باشکوه بوده و از جمله جدیدترین هتل‌های این جزیره رویایی به حساب می‌آید. خدمات و امکانات این هتل رویایی که یکی از بهترین هتل های جزیره قشم به شمار می‌رود، شامل صبحانه رایگان، اجاره خودرو با راننده، پارکینگ، کافی‌شاپ، خدمات خشک‌شویی و سایر موارد خواهد شد.

این مطلب از مقاله معرفی بهترین هتل های قشم و درگهان بزرگترین جزیره ایران به همراه عکس از وبسایت ایران هتل آنلاین برگرفته شده است.

انتهای رپورتاژ آگهی/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید