خبر فوری
مهرداد حسن زاده : زلزله در شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان / اعزام تیم‌های ارزیاب به منطقه زلزله زده بندرکنگ

مهرداد حسن زاده : زلزله در شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان / اعزام تیم‌های ارزیاب به منطقه زلزله زده بندرکنگ

هرمزبان – مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از وقوع زلزله در شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان و اعزام تیم‌های ارزیاب به منطقه زلزله زده بندرکنگ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زمین‌لرزه‌ای با قدرت 5 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) بندر کنگ در هرمزگان را لرزاند و به محض وقوع زمین لرزه تیم‌های ارزیاب به منظور رصد و پایش منطقه کانونی به بندرکنگ اعزام شدند.

مهرداد حسن زاده گفت: بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور در ساعت ۱۷:۲۹:۳۲ امروز زمین لرزه‌ای به شدت ۵ ریشتر بندر کنگ از توابع بندرلنگه را لرزاند.

وی افزود: مختصات این زمین‌لرزه که در عمق ۱۶ کیلومتری زمین رخ داده، ۲۶.۷۲ درجه عرض شمالی و ۵۵.۱۸ درجه طول شرقی ثبت شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: این زمین‌لرزه در ۲۷ کیلومتری بندرکنگ، ۳۴ کیلومتری بندرلنگه و ۴۹ کیلومتری بندرخمیر رخ داده است.

مهرداد حسن زاده گفت: در حال حاضر ستادهای بحران استان و شهرستان بندرلنگه تشکیل شده و آمادگی کامل برای امدادرسانی به مردم این مناطق وجود دارد.

انتهای پیام

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید