خبر فوری

پیام تسلیت حجت الاسلام عبادی زاده در پی حمله تروریستی به حرم امامزاده شاه چراغ علیه السلام

هرمزبان – حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پی حمله تروریستی به حرم امامزاده شاه چراغ علیه السلام پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا ، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده بدین شرح است:

با نهایت تاسف و تاثر، بار دیگر تروریست‌های کوردل با جنایتی فجیع دهها زائر بی‌گناه را در حرم مقدس حضرت احمد ابن موسی الکاظم شاه چراغ علیه السلام به خاک و خون کشیدند.

سلسله حملات وحشیانه گروه‌های تروریستی به مساجد و اماکن مذهبی و اموزشی در جهان اسلام نشان‌ از عمق خباثت و  کوردلی و جهالت بانیان و سردمداران مثلث عبری ، عربی و  غربی است. اینجانب همراه با ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی ضمن محکوم کردن این فاجعه و جنایت هولناک و نیز عرض تسلیت به خانواده‌های عزیز شهدای این حادثه تروریستی و مردم ولایت مدار استان فارس و آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه، از مقامات سازمان ملل، فعالان حقوق بشر، دانشگاهیان، شخصیت‌ها، متفکران  در سراسر جهان خواستاریم تا با اتخاذ موضع مناسب در مقابل  این گونه جنایات در جهان اسلام مقابله نمایند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید