خبر فوری
معاون آموزش متوسطه استان هرمزگان : برگزاری فتتاحیه دوره آموزشی مدیران مدارس شبانه روزی کشور در بندرعباس

معاون آموزش متوسطه استان هرمزگان : برگزاری افتتاحیه دوره آموزشی مدیران مدارس شبانه روزی کشور در بندرعباس

هرمزبان – حسن خدامی معاون آموزش متوسطه استان هرمزگان از برگزاری فتتاحیه دوره آموزشی مدیران مدارس شبانه روزی کشور در بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان حسن خدامی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خبرداد: صبح امروز افتتاحیه دوره آموزشی مدیران مدارس شبانه‎روزی کشور با حضور مدیران منتخب مدارس شبانه روزی 5 استان کشور در بندرعباس انجام شد.

در آئین افتتاحیه این مراسم که با حضور یزدانی مدیر کل دفتر متوسطه اول وزارت و جمعی از کارشناسان وزارتی و مسئولین استانی حضور داشتند ضمن سخنرانی مسئولین،اجرای برنامه های فرهنگی ، شرح چگونگی برگزاری دوره و برنامه های اجرایی به مدیران حاضر اعلام گردید.

خدامی ضمن ابراز خرسندی از حضور مهمانان از اعتماد وزارت مطبوع و ابلاغ مسئولیت برگزاری این دوره مهم به هرمزگان به عنوان یکی از قطب های اجرایی تقدیر نمود و خاطر نشان ساخت تمام تلاش خود را جهت هر چه بهتر برگزار شدن دوره به کار بسته ایم و امیدواریم دوره اثر بخش و پویایی را برگزار و مدیران با خاطره ای خوب استان ما را ترک نمایند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید