خبر فوری
در مسابقات تور تنیس آسیایی زیر 16 سال جزیره کیش تیم فرقانی - مشتاقی فر به مقام قهرمانی دست پیدا کردند

در مسابقات تور تنیس آسیایی زیر 16 سال جزیره کیش تیم فرقانی – مشتاقی فر به مقام قهرمانی دست پیدا کردند

هرمزبان – تیم فرقانی – مشتاقی فر  قهرمان مسابقات قهرمانی تور تنیسی آسیایی در گروه سنی زیر ۱۶ سال در زمین های تنیس المپیک کیش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، در ادامه برگزاری مسابقات تور تنیس کمتر از ۱۶ سال پسران در زمین های تنیس المپیک کیش، تنیسورها در روز چهارم برای کسب عنوان قهرمانی بخش۲ نفره با هم دیدار کردند.

در دیدار پایانی این بخش تیم فرقانی – مشتاقی فر موفق شد با نتیجه ( ۳-۶ و ۲-۶ ) مقابل زوج دانیال عبادی – بردیا شریفی به پیروزی برسد و صاحب عنوان قهرمانی شود.

همچنین با انجام دیدارهای مرحله بخش انفرادی نیز پارسا فرقانی با نتیجه ( ۶-۲ ، ۵-۷ و ۲-۶ ) بردیا دانشفر را برد و به عنوان اولین فینالیست معرفی شد و بردیا شریفی با نتیجه ( ۲-۶ و ۴-۶) از سد دانیال مشتاقی فر عبور کرد.

به این ترتیب مسابقات تور تنیس کمتر از ۱۶ سال آسیا از ۲۵ مهر ماه در زمین های تنیس المپیک کیش آغاز شده بود فردا با برگزاری دیدار فینال مابین شریفی و فرقانی به پایان می رسد.

این مسابقات به سرداوری محمد حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان و مدیریت سمیرا قدسی در جزیره کیش برگزار می شود.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید