خبر فوری
پیروزی پیاپی رضا اطری ، رحمان عموزاد خلیلی و محمدحسین محمدیان در مسابقات قهرمانی جهان

پیروزی پیاپی رضا اطری ، رحمان عموزاد خلیلی و محمدحسین محمدیان در مسابقات قهرمانی جهان

هرمزبان – رضا اطری ، رحمان عموزاد خلیلی و محمدحسین محمدیان در پنجاه و یکمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در بلگراد صربستان به پیروزی پیاپی دست یافتنند و در یک قدمی فینال قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، در این دوره کشتی گیران روسیه و بلاروس به علت بحران اوکراین از حضور محروم شدند.

نتایج و برنامه نمایندگان ایران به این شرح است:
وزن 61 کیلوگرم:

رضا اطری در دور اول 11 – 1 بصیر علیلی از مقدونیه را برد، در دور دوم (یک هشتم نهایی) 4 به صفر اسلام بازرگانوف از جمهوری آذربایجان را از پیش روبرداشت و در یک چهارم نهایی هم 6 به 3 ونگیلوف از بلغارستان مغلوب کرد و به نیمه نهایی صعود کرد. عطری برای صعود به فینال با نارانخو نارمنداخ از
مغولستان مصاف خواهد داد.

وزن 65 کیلوگرم:
رحمان عموزاد خلیلی در دور نخست 8 – 1 یون جون سیک از کره جنوبی را شکست داد، در دور دوم (یک هشتم نهایی) 6 به صفر بر اسماعیل موسزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان چیره شد و در یک چهارم نهایی هم 13 به 2 (امتیاز عالی) آدیل اوسپانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد. ملی پوش 65 کیلویی کشورمان برای صعود به فینال با حاجی علیف از جمهوری آذربایجان سرشاخ خواهد شد.
وزن 97 کیلوگرم:
محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم (یک هشتم نهایی) با نتیجه 10 به صفر (امتیاز عالی) ساموئل شرر از سوئیس را مغلوب کرد و در یک چهارم نهایی هم در پیکاری حساس 8 به 5 ماگامد زاخاریف از اوکراین را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. محمدیان برای صعود به فینال با کایل اسنایدر آمریکایی روبرو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید