خبر فوری
مهدی رشیدی : حضور ۳۶۰۰ دانش آموز در هفتمین دوره جشنواره ابن سینا

مهدی رشیدی : حضور ۳۶۰۰ دانش آموز در هفتمین دوره جشنواره ابن سینا

هرمزبان – مهدی رشیدی دبیر هفتمین دوره جشنواره ابن سینا گفت: این جشنواره با ۳۶۰۰ دانش آموز از اقصی نقاط کشور و همچنین با حضور دانش آموزان ۸ کشور خارجی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مهدی رشیدی جهان در حاشیه اختتامیه هفتمین دوره جشنواره دانش آموزی ابن سینا اظهار کرد: این رویداد اولین رویداد مبنتی بر آموزش در قالب ۵ برنامه بود که مسابقه ملی کافه کد، مسابقه ملی کارآفرین شو، نمایشگاه دستاوردها و اختراعات دانش آموزی، مدرسه تابستانی نانو و نمایشگاه دستاوردهای نانو  ومدرسه تابستانی دانش مغز از جمله بخش های این رویداد بود.

رشیدی جهان گفت: رویدادهای این جشنواره در زمان های مختلف برگزار و برگزیدگان برای تقدیر دعوت شدند تا امروز در تالار فردوسی دانشگاه تهران میزبان آنان باشیم.

وی ادامه داد: برای برگزیدگان شرایط ویژه ای مهیا شده است تا در مسابقات بین المللی و جهانی مکزیک، کرواسی، سنگاپور، مسابقات علمی پژوهشی اندونزی شرکت کنند و مقالات برتر دانش آموزان برگزیده نیز در مجلات داخلی و خارجی به چاپ می رسد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید