خبر فوری
آغاز مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور رده سنی 16 و 17 سال در بخش بانوان

آغاز مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور رده سنی 16 و 17 سال در بخش بانوان

هرمزبان -مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور رده سنی 16 و 17 سال در بخش بانوان در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم آباد آغاز شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در رقابت‌های دسته دسته 40 و 45 کیلوگرم که به طور همزمان برگزار شد، ریحانه مقانکی از استان لرستان به عنوان تنها شرکت کننده در دسته 45 کیلوگرم، وزنه 24 کیلوگرم در حرکت یک ضرب، 34 کیلو در حرکت دوضرب و 58 کیلوگرم در مجموع را ثبت کرد.
در دسته 45 کیلوگرم که با رقابت پنج وزنه بردار برگزار شد، در پایان حرکات یک ضرب، آنیتا فیضی از کردستان با مهار موفق وزنه 52 کیلوگرم، فاطمه ملکی از لرستان با مهار وزنه 49 کیلوگرم و نسترن میرعرب از سیستان و بلوچستان با ثبت وزنه 36 کیلوگرم به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در حرکات دو ضرب، آنیتا فیضی از کردستان با مهار وزنه 67 کیلوگرم، فاطمه ملکی از لرستان با مهار وزنه 55 کیلوگرم و نسترن میرعرب از سیستان و بلوچستان با ثبت وزنه 41 کیلوگرم رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.
مقام اول تا سوم مجموع نیز به ترتیب به آنیتا فیضی با ثبت 119 کیلوگرم، فاطمه ملکی با ثبت 104 کیلوگرم و میرعرب با 77 کیلوگرم تعلق گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید