خبر فوری
عبدالرضا پیروی منش: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدرسه های استان هرمزگان آغاز شد

عبدالرضا پیروی منش: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدرسه های استان هرمزگان آغاز شد

هرمزبان – عبدالرضا پیروی منش معاون سازمان صمت هرمزگان از آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدرسه های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، طرح نظارتیِ ویژه بازگشایی مدارس در هرمزگان آغاز شد.

عبدالرضا پیروی‌منش در تشریح این خبر، افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای نوشت افزار تحصیلی مورد نیاز دانش آموزان، این طرح با هدف تأمین و توزیع به موقع، نظارت و بازرسی بر قیمت‌ها و خدمات اولویت دار و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح هرنوع گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و سایر تخلفات اقتصادی کنترل، و با متخلفان برخورد می‌شود.

پیروی‌منش تصریح کرد: کنترل حراج‌ها، شناسایی مراکز بدون پروانه تولید، جلوگیری از فروش اجباری سایر اقلام نوشت افزار، نظارت بر درج قیمت مصرف کننده، رعایت درصد سود مجاز، جلوگیری از عرضه نوشت افزارهای تقلبی، و مبارزه با عرضه کالای قاچاق با رویکرد حمایت از تولید داخل، از برنامه‌های طرح نظارتی است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان با اشاره به اینکه این طرح تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد، اضافه کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف مانند گران‌فروشی و درج نکردن قیمت را به سامانه تلفنی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید