خبر فوری
منصور جهانگیری : دختران بندرعباسی در مسابقات آسیایی کاراته نوزده مدال کسب کردند

منصور جهانگیری : دختران بندرعباسی در مسابقات آسیایی کاراته نوزده مدال کسب کردند

هرمزبان – منصور جهانگیری رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری سیدالشهدا(ع) بندرعباس از کسب ۱۹ مدال رنگارنگ توسط دختران ورزشکار این مجموعه در مسابقات آسیایی کاراته سبک شوتوکان lkd خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، منصور جهانگیری گفت: مجموعه نیکوکاری سیدالشهدا(ع) بندرعباس از آغاز فعالیت خود در سال ۹۵ علاوه بر فعالیت در حوزه‌های اشتغال، درمان، ازدواج، محرومیت‌زدایی، رفع فقر، ساخت مسکن و…، فعالیت خود را در حوزه ورزش نیز با جذب حامی برای ورزشکاران آغاز کرد.

وی افزود: از آن جایی که یکی از اهداف این مجموعه کمک به شکوفا شدن استعدادها و توانایی نوجوانان و نونهالان کم‌بضاعت و مستعد و علاقه‌مند به تحصیل و ورزش بوده، از دو سال قبل با اتمام ساختمان چندمنظوره مجموعه نیکوکاری سیدالشهدا(ع) با همراهی و همفکری “آذر حمزه‌ای” از مربیان با تجربه و دغدغه‌مند در رشته کاراته و جودو، آموز به علاقه‌مندان این رشته‌ها را آغاز کردیم.

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری سیدالشهدا(ع) بندرعباس ادامه داد: هم‌اکنون به همراه دیگر مربیان آموزش کاراته، جودو و… را به بیش از ۳۰۰ هنرآموز ارائه می‌کنیم که علاوه بر پر کردن اوقات فراغت بچه‌ها به بهترین شکل با ورزش، آن هم در محلات حاشیه‌ای که مستعد آسیب‌های اجتماعی هستند، آموزش آداب معاشرت اسلامی، احترام به بزرگ‌تر، پاسخ به سؤالات و شبهات بچه‌ها را در دستور کار داریم. استفاده از اساتید مجرب، رایگان یا کم‌هزینه بودن آموزش‌ها باعث افزایش روزافزون مراجعین جهت آموزش شده که متأسفانه برخلاف میل باطنی به دلیل کمبود فضا از پذیرش آن‌ها معذوریم.

جهانگیری تصریح کرد: ورزشکاران این مجموعه تاکنون در بسیاری از مسابقات استانی، منطقه‌ای و کشوری شرکت و موفق به اخذ ده‌ها مدال رنگارنگ شده‌اند. آخرین حضور ورزشکاران این مجموعه شرکت در مسابقات آسیایی کاراته سبک شوتوکان lkd در هفته گذشته در نجف‌آباد اصفهان بود که با حضور هزار و ۴۳ ورزشکار از ۲۷ استان داخلی و ۵ کشور خارجی برگزار شد. از ۱۳ دختر اعزامی این مجموعه به مسابقات ۱۱ نفر موفق به کسب ۱۹ مدال رنگارنگ در بخش کاتا و کومیته شامل ۲ مدال طلا، ۷ مدال نقره و ۱۰ مدال برنز شده‌اند که یک موفقیت کم‌نظیر بوده است.

وی بیان کرد: در بخش اور کاتا “هستی آفریده” مدال طلا، “نازنین زهرا جهانگیری”، “رها زینلی” و “زهرا پایداره” مدال نقره و “مهسا پایداره”، “مهدیه آفریده” “زهرا برخورداری” و “پانته‌آ جوان” مدال برنز کسب کردند. همچنین در بخش کومیته ” نیایش عوض زاده” موفق به کسب مدال طلا، “نازنین زهرا جهانگیری”، “مهسا پایداره”، “مهدیه آفریده” و “رها زینلی” مدال نقره و “زهرا برخورداری”، “پانته‌آ جوان”، “یسنا عوضی”، “زهرا پایداره”، “هستی آفریده” و “سمانه محمدی” مدال برنز شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید