خبر فوری

مجتبی قهرمانی : منابع انسانی از پایه های اساسی دستگاه قضایی است

هرمزبان – رییس کل دادگستری هرمزگان منابع انسانی را یکی از پایه های اساسی دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: بدون تردید کارآمدی، پویایی و نشاط سازمانی کارکنان قضایی و اداری، موجب افزایش بهره وری، تسهیل در جهت نیل به آرمان ها و ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مراجعان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مجتبی قهرمانی روز جمعه در حاشیه تقدیر از قضات نمونه هرمزگان که در جریان برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بندرعباس انجام شد، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی ها، ۳۱ برنامه در راستای سیاست های کلان قوه قضاییه به منظور شناسایی قضات و کارکنان نمونه تدوین شده است.

وی یادآور شد: در پایان هر فصل پس از ارزیابی دقیق و مستند عملکرد بخش های مختلف، از همکاران قضایی و اداری نمونه با اهدای لوح تقدیر و درج در سوابق ارزشیابی، قدردانی می شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان ابراز داشت: معرفی قضات نمونه از جمله سیاست‌های راهبردی است که با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه قضات برجسته را چهره کنید تا تشویق بشوند و تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه در این خصوص، همواره مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید