خبر فوری

سردار غلامرضا جعفری: شش متهم قاچاق سوخت از خط انتقال سوخت شرکت نفت دستگیر شدند

هرمزبان – سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری ۶ متهم و شناسایی محل اتصال غیرمجاز لوله متصل به خط اصلی انتقال سوخت شرکت نفت در بندرعباس خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، سردار غلامرضا جعفری امشب (۵ خردادماه) در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در راستای مقابله جدی با قاچاق سوخت و مصوبه شورای تأمین مبنی بر رسیدگی و پیگیری جدی حفاری خط لوله انتقال سوخت شرکت نفت استان هرمزگان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس با مدیریت و نظارت مستقیم فرمانده  انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی بندرعباس با انجام اقدامات فنی و پلیسی و با استفاده از چتر وسیع اطلاعاتی محل حفر خط لوله واقع در روستای پشته ایسین شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد:  پس از انجام تعقیب و مراقبت های شبانه روزی و تحت نظر قرار دادن عوامل اصلی قاچاق و مجرمینی که در این زمینه مشارکت داشتند و پس از شناسایی محل، مأموران با  هماهنگی قضائی و تشکیل چندین تیم عملیاتی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی پس از ورود به محل وقوع و دپوی سوخت قاچاق دونفر از بزهکاران که در حال انجام سوخت گیری بودند، دستگیر کردند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی از محل شناسایی شده یک مورد لوله متصل به خط لوله اصلی انتقال سوخت شرکت نفت که به طرز ماهرانه با حفر زمین به طول ۱۱ متر در زمین و در نهایت اتصال به خط لوله  در حال تخلیه سوخت از نوع گازوئیل بوده کشف  و پس از هماهنگی های مربوطه نسبت به انتقال سوخت مکشوفه توسط سوخت رسان شرکت نفت اقدام شد.

 سردار جعفری با اشاره به کشف یک مورد حفر لوله انتقال سوخت شرکت نفت ، دپوی سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به مقدار ۳۰هزار لیتر  و دستگیری ۶ نفر از مجرمین و قاچاقچیان سوخت، خاطرنشان کرد: پیگیری پرونده و شناسایی و دستگیری سایر متهمان و میزان سوخت‌های قاچاق شده‌ بصورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید