خبر فوری

علاقه منچستریونایتد به هافبک بارسلونا

هرمزبان – پس از پیوستن اریک تن هاخ به منچستریونایتد، شایعات زیادی در رابطه با انتقال فرنکی دی یونگ به این باشگاه مطرح شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، بارسلونا و منچستریونایتد برای انتقال فرنکی دی یونگ به توافق رسیده اند و این هافبک هلندی مجددا شاگرد اریک تن هاخ خواهد شد. رومرو مدعی شده است که 95% کارهای این انتقال انجام شده و بارسلونا با توجه به شرایط اقتصادی ای که دارد، ملزوم به فروش این بازیکن تا 30 ژوئن (پایان فصل جاری) است. از قرار معلوم بلوگرانا بابت این انتقال حدود 80 میلیون یورو از منچستریونایتد دریافت خواهد کرد.
منچستریونایتد برای جذب فرنکی دی یونگ هافبک 25 ساله بارسلونا تماس گرفته است اما هنوز توافق نهایی برای این انتقال صورت نگرفته است. شرایط مالی بارسلونا باعث می‌شود فرنکی دی یونگ در لیست فروش این باشگاه قرار گیرد اما اولویت این هافبک هلندی، بازی در تیمی است که در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشد. با وجود این، اریک تن هاخ برای متقاعد کردن شاگرد سابقش در آژاکس، تلاش خواهد کرد.
بعد از کش و قوس‌های فراوانی که وجود داشت نهایتاً اریک تن‌هاخ به‌عنوان سرمربی جدید منچستر یونایتد انتخاب شد. بعد از این اتفاق شایعات زیادی در مورد اهداف و نقل و انتقالاتی این سرمربی هلندی به گوش رسیده اما به نظر می‌رسد که یکی از مهم‌ترین خواسته‌های تن‌هاخ جذب فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا بوده است‌. او از دی‌یونگ درخواست کرده که پروژه جدید خود را در اولدترافورد  ادامه دهد و این بازیکن را یکی از اصلی‌ترین اهداف خود قرار داده است.
بر اساس ادعای جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا به نظر می‌رسد که همه چیز برای همکاری دوباره دی‌یونگ و تن‌هاخ فراهم شده است. با توجه به مشکلات مالی بارسا، گفته می‌شود که جدایی دی‌یونگ به یونایتد 95 درصد تایید شده است. برخی اخبار حکایت از آن داشت که بارسلونا قصد دارد در ازای انتقال فرانکی دی یونگ به منچستر یونایتد یک بازیکن تیم انگلیسی را به‌عنوان بخشی از این قرارداد به‌خدمت بگیرد. همچنین در این بین نام بازیکنانی نظیر هری مگوایر الکس تلس و مارکوس راشفورد نیز مطرح شد. با این حال به نظر می‌رسد که این فقط یک شایعه بوده و ستاره هلندی تنها در ازای مبلغ قابل توجهی پول نوکمپ را به مقصد اولترافورد ترک خواهد کرد.
دی یونگ در سال 2019 با انتقال 75 میلیون یورویی به بارسلونا پیوست و 139 بار برای بلوگرانا به میدان رفت. حالا این ستاره هلندی در آستانه ترک بارسلونا قرار گرفته و بر اساس گزارش‌های منتشر شده منچستریونایتد قصد دارد با پرداخت 80 یک میلیون یورو به بارسلونا این انتقال را نهایی کند. همچنین اخیراً گزارش‌هایی در کاتالونیا وجود داشت مبنی بر اینکه فرانکی دیونگ از کار زیر نظر ژاوی خیلی راضی نیست و تعویض‌های پیاپی، باعث ناراحتی ستاره هلندی شده است.
تن‌هاخ همواره یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی هموطنش بوده است و به نظر می‌رسد که برای همکاری دوباره با او لحظه شماری می‌کند. سرمربی هلندی در سال 2019 درباره دی‌یونگ گفته بود: “کیفیت بازیکنان شما تعیین می‌کند که چگونه و با چه سیستمی بازی کنید. ما باید راهی پیدا می‌کردیم که فرانکی به بهترین شکل ممکن عمل کند. شما استعداد باورنکردنی او را دیدید، اما کجا باید از او استفاده کنیم تا بهترین بهره را از او و استعدادش ببریم؟ در نهایت تصمیم گرفتم با دو بازیکن شماره 6 در زمین بازی کنم. وقتی این کار را انجام دادم، دیدیم که او چقدر در زمین بهتر شد و چقدر بهتر باعث شد که کل تیم و به خصوص مهاجمان بهتر بازی کنند.”
قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد در پایان فصل تمام می شود و تقریبا تایید شده که او از شیاطین سرخ جدا می شود. به نقل از RMC Sports وضعیت در باشگاه پاری سن ژرمن مهیای پیشنهاد به پل پوگبا نیست. آنها کارهای مهم تری دارند. جایگاه مائوریتسیو پوچنتینو به عنوان سرمربی و همچنین لئوناردو به عنوان مدیر، اصلا مشخص نیست و در چنین شرایطی آنها به جذب پوگبا نزدیک نیستند.
یوونتوس، جایی که پوگبا بهترین دوران بازی اش را سپری کرد، شانس بیشتری از پاری سن ژرمن دارد. پیشنهاد دستمزد بانوی پیر نسبت به پاری سن ژرمن به مراتب کمتر خواهد بود اما پوگبا از حضور در تورین و کار کردن دوباره با مکس الگری بسیار خوشحال می شود. در سوی مقابل پاری سن ژرمن هنوز باید برای تغییرات اساسی در باشگاه تصمیم بگیرد و به جذب پوگبا نزدیک نیست. آنخل دی ماریا دیگر نامی است که گفته می شود یوونتوس در حال مذاکره برای جذب آزاد او است.

منبع: خبرگزاری آریا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید