خبر فوری

پرسپولیس 2 – پیکان 0/ پیروزی به صدر جدول نزدیک تر شد

هرمزبان – پرسپولیس از توقف استقلال نهایت استفاده را برد و فاصله اش با صدر جدول را کم کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید. حامد پاکدل و علی نعمتی برای پرسپولیس گلزنی کردند و همچنین امید عالیشاه از دقیقه 31 از زمین بازی اخراج شد. با این پیروزی پرسپولیس 53 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت و پیکان نیز با 33 امتیاز هفتم شد.
ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی (از 94 شجاعی)، میلاد سرلک، رضا اسدی (از 84 کامیابی نیا)، احسان پهلوان (از 94 شریفی)، امید عالیشاه، حامد پاکدل (از 58 ابراهیمی)، شرزود تمیروف
ترکیب پیکان: محمد ناصری، امیرحسین رنگرز، سامان فلاح، اسماعیل بابایی (از 53 رنجبری)، ابراهیم صالحی (از 77 اوکلو)، محمد قاسمی نژاد (از 67 آزاده)، میلاد بدرقه، علی رمضانی (از 77 فلاح)، محمد علی فرامرزی، مجتبی حقدوست (از 67 لطفی) و غلامرضا ثابت ایمانی
شرح گل ها:
پرسپولیس 1 – پیکان 0 (حامد پاکدل – دقیقه 16): فرار امید عالیشاه از سمت راست با پاس این بازیکن به پاکدل همراه شد و او سرضرب شوت خود را زد تا دروازه پیکان سرانجام باز شود.
پرسپولیس 2 – پیکان 0 (علی نعمتی – دقیقه 49): ارسال رامین رضاییان با ضربه سر علی نعمتی همراه شد و در حالی که ناصری از واکنش ناکام مانده بود، توپ درون دروازه قرار گرفت.
لحظات حساس:
دقیقه 4: پاس احسان پهلوان در داخل محوطه به سعید آقایی رسید و پاس او به داخل محوطه جریمه برای نعمتی ارسال شد اما ضربه نعمتی به بیرون رفت.
دقیقه 6: ارسال از سمت چپ با اثر حامد پاکدل مواجه شد و تمیروف سرضرب توپ را شوت کرد که ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 10: سانتر روی دروازه پیکان با ضربه سر در محوطه جریمه همراه شد و شرزود تمیروف با قیچی برگردان توپ را به سمت دروازه فرستاد که ناصری توپ را گرفت.
دقیقه 27: حامد پاکدل به خوبی در عمق دفاع پیکان حرکت کرد و با پاس خود تمیروف را در موقعیت تک به تک قرار داد اما این بازیکن نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند و ناصری شوت او را با پا مهار کرد.
دقیقه 42: ارسال رامین رضاییان از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر پاکدل همراه شد و به بیرون رفت.
دقیقه 47: شوت بازیکن پیکان به راحتی در اختیار لک قرار گرفت.
دقیقه 81: ارسال خطرناک رامین رضاییان با ضربه سر شرزود تمیروف، دروازه پیکان را در آستانه فروپاشی قرار داد اما این توپ به شکلی عجیب از کنار دروازه عبور کرد.
دقیقه 87: ضربه محمدحسین فلاح از داخل محوطه جریمه با اختلاف کم به بیرون رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید