خبر فوری

دیدار تولیت آستان قدس با خانواده شهید دارایی

هرمزبان – تولیت آستان قدس رضوی به منظور عرض تسلیت در منزل شهید حجت الاسلام دارایی حضور یافت و با خانواده این روحانی جهادگر دیدار و گفت‎گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی شامگاه پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه در دیدار خانواده شهید حجت الاسلام محمد صادق دارایی دومین طلبه شهید واقعه جنایت عناصر تکفیری در حرم مطهر رضوی، با بیان اینکه جرم این جهادگر شهید تنها محبت نسبت به اهل بیت(ع) بود، اظهار داشت: در طول تاریخ شیعیان فراوانی در راه محبت امیرالمؤمنین(ع) و اولاد طاهرینش به شهادت رسیدند، شهید اول و شهید ثانی دو عالم بزرگ جهان تشیع هستند که هنوز کتاب‌هایشان در حوزه‎های علمیه تدریس می‎شود و به جرم محبت نسبت به اهل بیت(ع) شهید شدند.

وی شهیدان حجج‌الاسلام اصلانی و دارایی، شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم را شهیدان راه اهل بیت(ع) خواند و تصریح کرد: این روزها جزو سخت‌ترین ایام زندگی بنده است، در این مدت همواره جویای حال این شهید بودم و تأکید کردم هر امکانات پزشکی مورد نیاز است تأمین خواهیم کرد و خدا می‎داند اگر برادرم بود از این بیشتر کاری نمی‌توانستم انجام دهم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: به حدی بنده از این واقعه اندوهگین هستم که موضوع شهادت شهید دارایی را به مرور طی چند ساعت به بنده اعلام کردند؛ چه مرگی از این زیباتر که انسان در راه اهل بیت(ع) و در صحن و سرای رضوی شهید شود؟ از امام رضا(ع) خواسته‌ام مرگ مرا در راه اهل بیت(ع) و در صحن و سرای رضوی مقدر فرماید.

وی در ادامه با تجلیل از روحیه‌ی بالا و صبر خانواده‌ی شهیدان این حادثه، ابراز کرد: صبر خانواده‌های شهیدان اصلانی و دارایی اعجاب برانگیز است، این دو خانواده‌ در مقابل شهادت عزیزانشان، بهترین و زیباترین صبر را به خاطر خدا نشان دادند، در برابر این صبر و گذشت سر تکریم فرود می‌آوریم و با مشاهده شما عزیزان، روحیه‌ی مضاعف می‌گیریم.

‌مروی با اشاره به دو فرزند یک و سه ساله شهید دارایی‌ گفت: قطعا این واقعه برای همسر شهید بسیار سخت و ناگوار است، اما بدانید آن روحانی جهادگر در خانه امام رضا(ع) شهید شد و قطعا فرزندان و خانواده او مورد عنایت ویژه حضرت ثامن الحجج(ع) خواهند بود.

وی ابراز کرد: سفاک تکفیری که در حرم مطهر رضوی مرتکب این جنایت شد، از نسل فکری منصور دوانیقی و رقم‌زنندگان واقعه عاشوراست، این‌ها از حضرت علی(ع) و اولاد طاهرینش کینه به دل دارند و با به شهادت رساندن محبان آن حضرات کینه خود را نشان می‎دهند.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان اظهار کرد: از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم این دو شهید عزیز را با حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) و حضرات معصومین(ع) محشور گرداند و خانواده‎های معزز این شهدا را مشمول باران الطاف و برکات خود فرماید.

منبع: مشرق نیوز

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید