خبر فوری

۵۰ درصد از املاک آموزش وپرورش هرمزگان سنددار شده است

هرمزبان – معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش گفت: آموزش و پرورش استان هرمزگان بیش از سه هزار و ۳۵۰ ملک دارد که نزدیک به ۵۰ درصد آن‌ها سنددار شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، قاسم احمدی لاشکی عصر چهارشنبه در حاشیه نشست روسای مناطق ۲۲ گانه آموزش و پرورش هرمزگان افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰تاکنون نیز ۱۲۲ ملک آموزش و پرورش هرمزگان دارای سند شده اند.

وی بیان داشت: تاکنون برای ۲۰۳ ملک آموزش و پرورش هرمزگان حکم تخلیه از سوی دادگاه ارسال شده است که لزوم نظم دار کردن املاک بیت المال بیش از پیش احساس می شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ۳۲۰ مسکن برای فرهنگیان در شهر بندرعباس در قالب طرح مسکن ملی درحال ساخت است و درخواست نزدیک به چهارهزار و ۵۰۰ مسکن فرهنگیان در کل استان هرمزگان وجود دارد.

احمدی لاشکی گفت: آموزش و پرورش دومین دستگاه دولتی است که بیشترین ملک را در اختیار دارد و ضرورت دارد در کوتاه ترین وقت ممکن، نسبت به سنددار کردن آن‌ها اقدام شود.

به گفته وی، با بیان اینکه اگر فکر معلم از رفاه و معیشت خانواده خود آرام باشد، این آرامش به کلاس‌های درس نیز تسریع پیدا می کند و موجب افزایش کیفیت آموزش فرزندان ما می شود، داشتن نگاه ویژه به تأمین مسکن و رفاه فرهنگیان تاکید کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش ،مدیران کل بنیاد مسکن، املاک و اسناد و راه و شهرسازی استان هرمزگان در راستای همکاری مطلوب در حوزه مسکن فرهنگیان و سند دار کردن املاک آموزش و پرورش قدردانی کرد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید