خبر فوری

۲۱ ملی پوش دوچرخه سواری در کیش حضور دارند

هرمزبان – ۲۱ ملی پوش دوچرخه سواری بانوان و آقایان کشور در دومین مرحله اردوی تدارکتی تیم های ملی استقامت و نیمه استقامت این رشته ورزشی حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری عصر سه شنبه اظهار داشت: این اردو برای آمادگی بیشتر ملی پوشان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند و المپیک بازی‌های آسیائی چین برپا شده است.

علیرضا حقی گفت: ورزشکاران تیم ملی در آب و هوای مناسب جزیره کیش درشرایط مطلوب در حال تمرین هستند و مسابقات قهرمانی آسیا در هند و بازی‌های آسیائی در چین در دو بخش جاده و پیست (مسیر ویژه دوچرخه سواری) برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در این اردو یازده دوچرخه سوار از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، قزوین و زنجان در بخش آقایان و ۱۰ دوچرخه سوار نیز از استان‌های فارس، همدان، خوزستان، آذربایجان شرقی، تهران، قم و اصفهان در بخش بانوان در این اردو حضور دارند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری افزود:  این اردو از ۲۰ دی آعاز شده و تا چهارم بهمن به مدت دو هفته در جزیره کیش ادامه دارد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید