خبر فوری

فرمانده نیروی دریایی سپاه خبر داد: سازماندهی 48هزار نفر بسیجی ساحل‌نشین در جنوب

هرمزبان – دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه از سازماندهی 48هزار نفر بسیجی ساحل‌نشین در جنوب کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از جزایر سه گانه خلیج فارس گفت: ندسا با تلاش و مجاهدت رزمندگان دریادل توانسته امنیت پایدار در جغرافیای خلیج فارس برقرار کند تا همه مردم بتوانند از این نعمت الهی بهره برداری کنند.

دریادار تنگسیری افزود: امروز سیادت و صیانت نیروی دریایی سپاه بر سطح، زیر سطح و بالای سطح در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز با انجام اصل کنترل باند و اشراف اطلاعاتی هوشمندانه بصورت مطلوب و پایدار اعمال می‌شود و سیادت دریایی با جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: ندسا نزدیک به سه سال است که توانسته با فرمان حکیمانه و عالمانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی، بسیج دریایی را تشکیل و با ساماندهی بیش از ۴۸ هزار نفر در سواحل شمالی و جنوبی از مردم نجیب و ولایتمدار این مناطق، یک نیروی توانمند، جهادی و با انگیزه برای خدمت رسانی، ایجاد امنیت پایدار، عمران و آبادی سواحل، اشتغال زایی و مردمی کردن جزایر سازماندهی کند.

دریادار تنگسیری با مثبت ارزیابی کردن حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جزایر نازعات خلیج فارس، اضافه کرد: نیروی دریایی سپاه در زمینه مبارزه با قاچاق کالا، سوخت، دام و تخلفات زیست محیطی دریایی اقدام های ارزنده ای انجام داده که می طلبد مجلس شورای اسلامی با انجام اقدامات هم افزا و مؤثر به حمایت و پشتیبانی های شایسته در این زمینه ها کمک کند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی چهارشنبه شب وارد بندرعباس شده که قرار است علاوه بر جزیره های سه گانه از سواحل مکران در شرق استان هرمزگان نیز بازدید کنند.

منبع: خبرآنلاین

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید