خبر فوری

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش : اعتبار طرح رتبه بندی معلمان اختصاص یافته است

هرمزبان – مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از تخصیص اعتبار اجرای طرح رتبه بندی معلمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حامد صبوری مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور در ملکان با اشاره به تصویب طرح رتبه بندی معلمان در مجلس اعلام کرد: برای اجرای این طرح ۱۲۰هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

صبوری افزود: آیین نامه طرح رتبه بندی معلمان در وزارت آموزش و پرورش با کمک سازمان امور اداری و استخدامی در حال تهیه و تدوین است.

وی خاطرنشان کرد:این طرح از ۶ ماهه دوم امسال قابل اجراست و مابه التفاوت آن از مهرماه قابل پرداخت است.

صبوری گفت: معلمان در این طرح به ۵ دسته آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم واستاد معلم طبقه بندی شده اند.

نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم از راه اندازی شعبه دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان خبرداد و افزود: این دانشگاه از بهمن امسال دانشجو پذیرش خواهد کرد.

سیدعلی موسوی با انتقاد از نبود مدرسه تیزهوشان در ملکان گفت: امسال ۸۵۰ نفر در این شهرستان در کنکور قبول شدند که ۴۱ نفرآن‌ها رتبه زیر ۳ هزار کسب کرده اند.

وی افزود: نبود مدرسه استعدادهای درخشان در این شهرستان موجب شده است تا دانش آموزان  نخبه و تیزهوش مجبور به تحصیل در شهرهای دیگر شوند که این موضوع مشکلات متعددی را هم برای اولیاء و هم برای دانش آموزان ایجاد کرده است.

عاشور اکرمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه ۲ نفراز قبولین کنکور دارای رتبه زیر ۱۰ کشور در رشته تجربی از آذربایجان شرقی بودند، افزود: در کنکور امسال ۳۵ نفر از استان رتبه زیر ۱۰۰ و ۷۶۷ نفر رتبه زیر ۳ هزار را کسب کردند.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید