خبر فوری

تیزهوشی پلیس هرمزگان، کانتینرهای اظهار خلاف واقع از گمرک را گیر انداخت

هرمزبان – فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 12 لیفتراک خارج شده از گمرک با شیوه اظهار خلاف، توسط پلیس هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز (هفتم آذرماه) اظهار کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گمرک شهید رجایی استان با انجام کار گسترده پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی یک شرکت حمل و نقل بین المللی که در وارد کردن وسایل قاچاق فعالیت داشت را شناسایی کردند.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد این شرکت با سند سازی و اظهار خلاف واقع موفق شده ۳ کانتینر حاوی ۱۲ دستگاه لود آنلود (مخصوص حمل و جابه جایی شیشه) از مبدا گمرک شهید رجایی به مقصد گمرک استان یزد خارج کند.

سردار جعفری عنوان کرد: مأموران با بهره گیری از شیوه های پلیسی هر ۳ دستگاه کانتینر مورد نظر را شناسایی جهت دستگیری عناصر اصلی قاچاق این محموله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان پس از تعقیب و مراقبت های لازم و با هماهنگی مقام قضائی کانتینرهای حامل کالای قاچاق را متوقف و در این رابطه ۳ متهم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله مذکور ۷۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید