خبر فوری
حجت الاسلام پاک نژاد امام جمعه ابوموسی

خطیب جمعه ابوموسی: با صبر انقلابی به دولت زمان بدهیم

هرمزبان – خطیب جمعه ابوموسی گفت: با صبر انقلابی به دولت برای تحقق وعده ها و کاهش مشکلات زمان بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از شهرستان ابوموسی، حجت الاسلام والمسلمین محمد پاک نژاد خطیب جمعه ابوموسی در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به گذشت سه ماه از عمر دولت سیزدهم، عملکرد این دولت را قابل قبول ارزیابی کرد.

وی گفت: با صبر انقلابی به دولت برای تحقق وعده ها و کاهش مشکلات زمان بدهیم.

حجت الاسلام پاک نژاد اضافه کرد: در حالی که رویکرد و نگاه دولت روحانی به سمت غرب بود و با این نگاه کشور هشت سال در گرو مذاکره باقی ماند، رویکرد آقای رئیسی انقلابی و نگاه این دولت به داخل است.

خطیب جمعه ابوموسی تصریح کرد: دولت در همین سه ماه نشان داده در میدان حضور دارد. شخص رئیس جمهور و وزرا بدون وقفه در صحنه حضور دارند.

حجت الاسلام پاک نژاد از جمله نقاط مثبت عملکرد این دولت را واکسیناسیون عمومی مردم در مقابله با ویروس کرونا، پرداخت حقوق کارمندان بدون استقراض از بانک مرکزی، تسریع خروج کالا از گمرکات، افزایش تعامل با کشورهای همسایه، عضویت در سازمان همکاری های شانگهای و آزاد سازی بخشی از دارایی های ایران برشمرد.

وی خواستار تدابیر فوری برای جلوگیری از گرانی ها، تلاش بیشتر برای تحقق وعده ها و گفتگوی صریح و صمیمی با مردم و در میان گذاشتن مشکلات با مردم شد.

هفته بسیج

امام جمعه ابوموسی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) بسیج را لشکر مخلص خدا توصیف کرده اند و از دیدگاه مقام معظم رهبری ، بسیجی هم اهل ایمان و هم اهل عمل است، ایمانی که به او بصیرت می دهد و بصیرتی که در او احساس وظیفه را ایجاد می کند.

حجت الاسلام پاک نژاد اضافه کرد: همه ی شما بسیجی هستید، بسیج مخصوص یک قشر خاص نیست و اقشار گوناگون مردم را در بر می گیرد.

کمک به حادثه دیدگان زلزله بندرعباس

خطیب جمعه ابوموسی با اشاره به زلزله اخیر جنوب کشور که کانون آن در فین بندرعباس بود اظهار کرد: شهروندان می توانند کمک های خود را برای نیازمندان و حادثه دیدگان زلزله اخیر به بهزیستی شهرستان تحویل دهند.

مشکلات اداره برق شهرستان

حجت الاسلام پاک نژاد گفت: بازدیدی از اداره برق شهرستان داشتیم، سقف انبار اداره برق دارد ریزش می کند و نیازمند تعمیر است.

وی با اشاره به معوق شدن حقوق کارکنان اداره برق اظهار امیدواری کرد مشکلات این اداره برطرف شود.

 

خطیب جمعه ابوموسی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن قدردانی از شبکه بهداشت شهرستان و همکاری مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، خواستار تداوم رعایت این دستورالعمل ها شد.

وی بارش باران را نشانه رحمت الهی دانست و گفت: شاکر بارش رحمت الهی هستیم و دعا می کنیم بارش ها ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید