خبر فوری

نسخه جدید «اجوبة الإستفتائات» منتشر شد

ویرایش جدید کتاب پاسخ به پرسش‌های شرعی مطابق با فتاوای مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای‌‌(مدّظلّه‌العالی) به همت انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی پروژه؛ کتاب «اجوبة الإستفتائات» مشتمل بر پرسش و پاسخ‌های شرعی است که بر اساس فتاوای فقهی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای‌(مدّظلّه‌العالی) تنظیم و تدوین شده است.

این کتاب حاوی 2118 استفتاء است که در ابواب فقهی گوناگونی از جمله: تقلید، طهارت، نماز، روزه، خمس، معاملات، موسیقی، وقف و بسیاری از موضوعات روز و مبتلابه دیگر تنظیم شده است.

از جهت گستردگی و تنوّع مسائل شرعی در موضوعات مختلف می‌توان این اثر را کامل‌ترین کتاب فقهی معظّم‌ له در موضوع بیان احکام و مسائل شرعی برشمرد.

چاپ 13‌ام این کتاب علاوه بر بروزرسانی فتاوا و اعمال برخی اصلاحات محتوایی، با قطع، طرح جلد و صفحه آرایی جدید به زیور طبع آراسته گردیده است.

کتاب حاضر، در 647 صفحه و با شمارگان 5 هزار جلد در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

مقلدان معظمٌ‌له می‌توانند ویرایش جدید کتاب «اجوبة الاستفتائات» را از کتابفروشی های سراسر کشور و همچنین از پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی www.book.khamenei.ir تهیه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید