خبر فوری

بهروز اکرمی: به اعتراف دوست و دشمن در ایران اسلامی انتخابات باشکوهی برگزار شده است

هرمزبان:بهروز اکرمی امروز 30 آذر ماه در نشست اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه شرق هرمزگان در فرمانداری ویژه شهرستان میناب با اشاره به فرآیند رسمی انتخابات اظهار کرد : فرآیند انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با دستور وزیر کشور از 20 آذر ماه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،وی ادامه داد : شما اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه شرق استان هرمزگان تجربه دارید که به اعتراف دوست و دشمن در ایران اسلامی انتخابات باشکوهی برگزار شده است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد : قانون برگزاری انتخابات به گونه ای طراحی شده است که همه موارد انتخابات توسط هیات های اجرایی برگزار می شود.

وی همچنین گفت : در جمهوری اسلامی ایران انتخابات توسط مردم  و معتمدین برگزار می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در ادامه سخنان خود خطاب به اعضای هیات اجرای حوزه انتخابیه شرق هرمزگان گفت : از تجربیات انتخابات سال های گذشته برای آماده کردن شعبات اخذ رای استفاده کنید تا مردم بتوانند به سادگی و روانی در روز رای گیری حضور یابند

وی افزود : همه کاندیدها برای ما محترم هستند و اعضای هیات اجرایی باید در مکان تبلیغاتی و همراه با کاندیدا طبق قانون انتخابات شرکت نکنند و و انحرافی از مسیر قانونی نداشته باشند.

اکرمی در بخش پایانی سخنان خود گفت : هیات اجرایی و نظارت شورای نگهبان در انتخابات جایگاه قانونی دارند و هردو دارای مسئولیت و وظیفه هستند.

وی گفت : با تقسم کار و برنامه ریزی بین هیات اجرایی و نظارت شورای نگهبان ان شا الله انتخاباتی قانونی ،سالم و باشکوهی داشته باشیم

منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

کد خبر: 3941044

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید