خبر فوری

درمانگاه شبانه روزی بسیجیان در میناب احداث می شود

هرمزبان:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : ان شا الله درمانگاه شبانه روزی بسیجیان در میناب احداث می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علیرضا پاکدامن در نشست با معاون مدیر عامل تامین درمان بسیجیان کشوردر فرمانداری ویژه شهرستان میناب اظهار کرد : میناب در بخش بهداشت و درمان در حال خدمات دهی به مردم شرق هرمزگان و جنوب کرمان و غرب سیستان و بلوچستان است .

وی ادامه داد : همچنین شهرستان میناب به عنوان دومین شهرستان استان هرمزگان دارای حدود300 هزار جمعیت است و نیازمند افزایش تعداد بیمارستان ها و درمانگاه ها  در سطح شهرمیناب است.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت : بیمارستان شهرستان میناب بالاتر از ظرفیت درحال خدمات دهی است و افزود : چنین خدماتی نیاز به تجهیزات و پرسنل بیش از این است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث افزایش جمعیت در سواحل مکران تاکید کرد و گفت : میناب به عنوان دروازه سواحل مکران نیازمند ساخت بیمارستان های با ظرفیت بیش از 300 تخت بستری است.

معاون استاندار هرمزگان با بیان این مطلب که بسیج در زمینه های اقتصادی حضور فعال و قابل تقدیر داشته است؛عنوان کرد : با برنامه ریزی های انجام شده در سال آینده شاهد احداث درمانگاه شبانه روزی بسیجیان در میناب باشیم .

چراغعلی معاون مدیرعامل تامین درمان بسیجیان کشور در این نشست نیز گفت : با توجه به مشکلات پیش روی بخش بهداشت و درمان شهرستان میناب پس از تحویل زمین و طی مراحل قانونی ، عملیات احداث درمانگاه شبانه روزی بسیجیان در میناب آغاز می شود.

منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

کد خبر: 3941034

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید