خبر فوری
تقدیر از برگزیدگان مسابقات ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی + تصاویر

تقدیر از برگزیدگان مسابقات ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی + تصاویر

 

هرمزبان – در پنجمین روز از هفته کودک، برنامه جشن تقدیر از برگزیدگان ملی و بین المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از جزیره ابوموسی، نجوا آزاد مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی در گفتگو با خبرنگار هرمزبان گفت: جشن تقدیر از برگزیدگان ملی و بین المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی در محل سینما کودک برگزار شد.

وی اضافه کرد: ریحانه طیبی از اعضای کانون توانست رتبه برگزیده بین‌المللی نقاشی تاشکند ازبکستان را کسب کند.

مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی افزود: مهدیه جهانشاهی دیگر نوجوانان عضو کانون موفق به کسب رتبه برگزیده جشنواره استانی عکاسی محرم در خانه شد.

گفتنی است در این برنامه از راه یافتگان به مرحله پایانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خانم ها نجوا آزاد، زینب مرادزاده، فاطمه مرادزاده، فاطمه قریشی، ثمین سالاری و یسنا زارعی در بخش پادکست قصه گویی و کیانا بی‌نیاز و هدی دادستان در قصه های ۹۰ ثانیه ای تقدیر شد.

از دیگر بخش های این برنامه می توان به اجرای مسابقه و پخش انیمیشن اشاره کرد.

تصاویری از این برنامه را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

تقدیر از برگزیدگان مسابقات ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی + تصاویر

تقدیر از برگزیدگان مسابقات ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی + تصاویرتقدیر از برگزیدگان مسابقات ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی + تصاویرتقدیر از برگزیدگان مسابقات ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی + تصاویرتقدیر از برگزیدگان مسابقات ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی + تصاویرتقدیر از برگزیدگان مسابقات ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی + تصاویرتقدیر از برگزیدگان مسابقات ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی + تصاویرتقدیر از برگزیدگان مسابقات ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابوموسی + تصاویر

 

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

یک نظر

  1. زحمات عزیزان فعال در کانون در خور تقدیره

دیدگاهتان را بنویسید