خبر فوری

مراسم تشییع شهید مدافع امنیت کشور در رودان برگزار شد

هرمزبان – با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی مراسم تشییع استوار یکم «شهید مجتبی سالارنسب» در رودان برگزار شد.

استوار یکم شهید مجتبی سالارنسب از ماموران نیروی انتظامی بندرعباس بود که بامداد دیروز در درگیری با افراد مسلح به شهادت رسید.
شهید سالارنسب متولد ۱۳۷۲، اهل رودان و متاهل بود که از هشت سال پیش در نیروی انتظامی خدمت می کرد.


پیکر پاک این شهید گرانقدر با حضور پرشور مردم در زادگاهش روستای خیرآباد رودان به خاک سپرده شد.
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان ، گفت: امنیت پایدار هزینه دارد و کمترین هزینه آن برای پلیس شهادت است که برای امنیت پایدار مردم پرداخت می کند.
سردار غلامرضا جعفری افزود: در شامگاه گذشته ماموران یگان امداد که در پی امدادخواهی شهروندان به صحنه جرم اعزام شدند از سوی اشرار و مجرمین مورد اصابت تیراندازی و درگیری قرار می گیرند.
وی تصریح کرد: در پی تیراندازی اشرار یک نفر از نیروهای تلاشگر نیروی انتظامی بنام استوار یکم مجتبی سالارنسب به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد: این شهادت نه تنها خللی در روحیه ی همکاران شهید بزگوار ایجاد نمی کند بلکه همکاران این شهید را برای ادامه مسیر برای خدمت رسانی بهتر به مردم مصمم تر خواهد کرد.


همچنین رییس کل دادگستری هرمزگان نیز ، ضمن تسلیت شهادت این شهید بزرگوار گفت: دستگاه قضایی با توجه به اینکه عزیزان ما در نیروی انتظامی حافظ جان و مال، ناموس و امنیت مردم هستند و برای امنیت کشور تلاش می کنند ما هم وظیفه داریم از این عزیزان پشتیبانی کنیم.
علیرضا صالحی افزود: قطعا دستگاه قضایی با قاطعیت و بدون اغماز و در اسرع وقت با کسانی که با اقدامات مجرمانه در نظم و امنیت کشور اخلال ایجاد می کنند و همچنین با اشرار و ارازل و اوباش با قدرت و با اقتدار برخورد می کند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید