خبر فوری

گردهمایی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور در بندرعباس برگزار می شود

هرمزبان:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: گردهمایی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور با معاونت فرهنگی وزارت 25 آذر ماه در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علیرضا درویش نژاد در این خصوص به خبرنگاران گفت: در ابتدا بنا بود این نشست سوم آذر ماه برگزار شود که با رایزنی های انجام شده به بعد از اربعین موکول شد و 25 الی 26 آذر ماه در هتل هرمز بندرعباس برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در این گردهمایی که با محوریت مسائل فرهنگی در شاخه های مختلف و کلان برگزار می شود ، دکتر صالحی معاون وزیر در امور فرهنگی با 32 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور به مدت دو روز نشست تخصصی خواهند داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اذعان داشت : انتخاب هرمزگان به عنوان میزبان و مجری این برنامه بر اساس عملکرد خوب این اداره کل در حوزه های فرهنگی بود و مطمئنا این رویداد ، ثمرات و نتایج بسیار خوبی را در آینده برای فرهنگ استان رقم خواهد زد.

درویش نژاد اضافه کرد: معرفی ظرفیت های استان هرمزگان به مدیران کل سراسر کشور و مقامات وزارتخانه از اهداف اصلی این میزبانی می باشد تا از این طریق زمینه همکاری های بیشتر با سایر استان ها در بخش های فرهنگی هموارتر و فراهم شود.

وی به برگزاری نمایشگاه های متعدد در بخش جنبی این همایش اشاره کرد و گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته با بخش های مختلف فرهنگی و هنری و همچنین فعالان و پیشکسوتان این حوزه تمام ظرفیت ها و توانمندی های هرمزگان در بخش فرهنگ در محل برگزاری همایش به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به اجرای برنامه های هنری توسط هنرمندان در این همایش اشاره کرد و افزود : در مراسم استقبال و افتتاحیه همایش هنرمندان هرمزگان به هنر نمایی خواهند پرداخت.

گفتنی است : همایش مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد به مدت دو روز 25 و 26 آذر در بندرعباس برگزار می شود .
منبع: خبرآنلاین

کد خبر: 3941018

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید