خبر فوری

هشت دانش‌آموز و یک مدرسه گنبدکاووس برتر کشوری شدند

گنبدکاووس – ایرنا – کارشناس مسوول سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس درشرق استان گلستان گفت که هشت دانش‌آموز و یک مدرسه این شهرستان موفق به کسب رتبه‌های برتر جشنواره‌های کشوری سفیران سلامت و نوجوان سالم شدند.

معصومه پارسا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: دانش آموزان گنبدکاووس با بیش از ۲ هزار اثر با موضوع مرتبط با کرونا در بخش‌های نقاشی، دلنوشته، شعر و خاطره نویسی، نامه‌ای به کرونا، پیامک و پیام بهداشتی و کاردستی در مرحله شهرستانی جشنواره سفیران سلامت شرکت کردند که با نظر داوران اثر ۳۶ نفر آنها به مرحله استانی راه یافت.

وی با بیان اینکه ۱۸ دانش آموز گنبدکاووس موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی شدند و به مرحله کشوری راه یافتند، افزود: در نهایت فاطمه یازرلو، احسان گلی و سولماز رحیمی در بخش نقاشی، نازیلا قاروی در بخش پیامک و پیام بهداشتی و نازنین زهرا حاجی محمدی در بخش شعر و دل‌نوشته رتبه برتر پنجمین جشنواره سفیران سلامت را از آن خود کردند.

پارسا اضافه کرد: هزار و ۲۰۰ اثر در بخش‌های مقاله نویسی، نقاشی، روزنامه دیواری، موشن‌گرافیک، ایده پردازی، نرم افزار چند رسانه‌ای و پروژه یاری‌گران زندگی با موضوع شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر و بهداشت روان از دانش آموزان، والدین و معلمان گنبدکاووس نیز به مرحله شهرستانی دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم ارسال شد که در نهایت ۱۱۰ اثر به مرحله استانی راه یافت.

کارشناس مسوول سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش گنبدکاووس ادامه داد: از میان آثار ارسالی از این شهرستان ۱۸ اثر دانش آموزی، ۲ اثر از والدین و سه اثر در پروژه یاری‌گران زندگی به عنوان برتر استانی انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

پارسا افزود: با نظر هیات داوران ۲ اثر شامل یک روزنامه دیواری تهیه شده توسط سه دانش آموز مقطع متوسطه اول سما و پروژه یاری‌گران زندگی دبیرستان دخترانه معراج گنبدکاووس رتبه نخست جشنواره کشوری نوجوان سالم را کسب کردند.

وی یادآور شد: با برگزاری مراسم اختتامیه استانی ۲ جشنواره سفیران سلامت و نوجوان سالم روز گذشته در گنبدکاووس، برترین‌های استانی و کشوری این جشنواره‌ها مورد تقدیر قرار گرفتند.

آموزش و پرورش شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس افزون بر ۸۵ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد که در ۵۱۰ آموزشگاه تحصیل می‌کنند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید